Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با دکتر سلطانی فر دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ظهر امروز پنجشنبه 30 آبان ماه، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر مسعود سلطانی فر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بنا پس از این دیدار به خبرنگار این پایگاه گفت: با موافقت و نظر مثبت دکتر سلطانی فر قرار است این نشست ها به منظور بررسی شرایط و برطرف کردن موانع و مشکلات برای موفقیت در المپیک برگزار شود.

وی ادامه داد: کلیات این جلسه مربوط به راه های رسیدن و موفقیت در المپیک بود و خواسته های رییس فدراسیون و سرمربیان دو تیم و همچنین امکانات لازم در این راه مطرح شد که خوشبختانه آقای وزیر از هیچ چیز دریغ نکردند و یک ملاقات خوب و مفید بود.

بنا اظهار داشت: دکتر سلطانی فر به رییس فدراسیون دستور دادند که همه امکانات از هر نظر در اختیار سرمربیان آزاد و فرنگی قرار بگیرد و از طرفی یک قول سنگین نیز از ما گرفتند که هم در آزاد و هم فرنگی دو طلا بگیریم.

وی در خصوص ظرفیت و شرایط حال حاضر کشتی ایران گقت: کشتی آزاد یک عقبه بلند و پرافتخار دارد و از لحاظ کمیت و کیفیت همیشه از فرنگی بالاتر بوده و شناخت مردم هم بیشتر از کشتی آزاد بوده است.

بنا ادامه داد: کشتی فرنگی  یک دهه موفق داشت که دهه اخیر بود و کشتی گیرانی مثل حمید سوریان، امید نوروزی،  قاسم رضایی و سعید عبدولی ظهور و افتخار آفرینی کردند ولی اکنون تغییر نسل داده ایم و تیم جوانی داریم که در عین جوانی نسلی هستند که می شود امیدوارانه روی آنها سرمایه گذاری کرد تا هم در این مدت کوتاه تا المپیک 2020 آبروداری کنند و هم برای المپیک بعدی نیز سرمایه بزرگی باشند.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز پس از این نشست گفت: وزیر ورزش با دیدی کارشناسانه و دلسوزانه و به جزئیات کشتی را پیگیری می کنند و از روز اولی که به اتفاق آقای بنا با ایشان ملاقات کردیم همیشه حمایت تمام قدی از ما داشتند.

وی با اشاره به این مطلب که هر موقع کشتی ایران در المپیک وفق بوده کاروان ایران هم رنکینگ خوبی در المپیک داشته ادامه داد: برعکس این موضوع هم صادق است و  این جلسات قرار است در مقاطع مختلف تا المپیک ادامه پیدا کند تا کمبود ها رفع و امکانات برای حضور موفق در المپیک مهیا شود.

محمدی با بیان اینکه رابطه خوب وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باعث تقویت ورزش کشور شده است، افزود: امیدواریم با حمایت این دو نهاد بتوانیم از حیثیت کشتی ایران دفاع کنیم. 

وی در پایان با بیان این که شرایط کسب سهمیه و اوزان در المپیک 2020 تغییر کزده و بسیار سخت تر از المپیک ریو شده است افزود: با همه این اوصاف و نتایج و کم و  کاستی های دو سال اخیر کشتی، همه تلاشمان بر این است تا با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باز هم برای ایران افتخار آفرینی کنیم.

بیشتر بخوانید: عزیزی: اردوهای تیم ملی منطبق با فدراسیون جهانی با چشم انداز المپیک در حال برگزاری است موحد با استقبال دبیر در فدراسیون کشتی حضور یافت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک تیم ملی رئیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد و فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

رقابت‌های کشتی آزاد کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا روز جمعه ۳۱ فروردین برگزار می‌شود و دو کشتی گیر راه یافته به دیدار فینال هر وزن سهمیه المپیک پاریس را بدست می‌آورند. احمد محمدنژاد جوان در ۵۷، یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم، ۳ آزادکار ایران در این رقابت‌ها هستند که برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

در کشتی فرنگی نیز ایران برای کسب دو سهمیه باقیمانده تلاش می‌کند. امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم، دو فرنگی‌کار ایران در این رقابت‌ها هستند.

با توجه به اهمیت بالای این رقابت ها، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی امروز چهارشنبه عازم بیشکک قرقیزستان می‌شود تا در کنار ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها باشد.

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران