Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:28:22 GMT

نمایشگاه کتاب در بوشهر برپا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۲۸۷

نمایشگاه کتاب در بوشهر برپا شد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مهمترین ماموریت بسیج برطرف کردن تهدیدهای انقلاب اسلامی است به همین سبب با تفکر و استراتژی دفاعی، بسیج توانسته در چهل سالگی عمر خود از تمام حوادث گوناگون به خوبی عبور کند.

سردار علی رزمجو افزود: رمز موفقیت بسیج مواجه شدن با تهدیدهای گوناگون است و این ارتش مخلص خدا آینده خود را دورنمای انقلاب اسلامی و مبتنی بر ارزش‌های آن می‌داند به همین سبب از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: امروز بسیج توانسته با به هم ریختن معادله‌های سیاسی دشمن آنها را به چالش بکشاند.

سردار رزمجو افزود: قلمرو حرکت دشمن متناسب با حرکت بسیج است به این ترتیب هر چقدر بسیج را آماده نگه داریم موفقیت ما نیز بیش‌تر می‌شود.

وی شعار امسال هفته بسیج را "بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت" عنوان کرد و گفت: در این هفته بیش از پنج هزار عنوان برنامه طراحی شده که از این شمار 11 برنامه محوری و شاخص در مرکز استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دبیر هفته بسیج استان بوشهر گفت: در این نمایشگاه 84 هزار جلد کتاب در قالب سه هزار و 500 عنوان به نمایش گذاشته شده است.

سرهنگ رضا جمالی اضافه کرد: این کتاب‌ها با تخفیف 20 تا 50 درصد از 80 ناشر در زمینه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، آموزشی، کمک درسی و حوزه‌های دیگر برای قشرهای مختلف کودکان، نوجوانان،

بزرگسالان، دانش‌آموزان و دانشجویان عرضه شده است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه کتاب به مدت 23 روز برپاست و مردم همه روزه می‌توانند صبح و بعدازظهر به این محل مراجعه کنند.


 

برچسب‌ها بوشهر نمایشگاه کتاب سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر نمایشگاه کتاب سازمان بسیج مستضعفین بوشهر نمایشگاه کتاب سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ان‌شاءالله با تمهیدات و برنامه‌ریزی و فراهم کردن شرایط نمایشگاه‌ کتاب در سال آینده در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: این جلسه با دعوت مهدی چمران و با حضور اکثریت اعضا صبح امروز برگزار شد.

وی درباره موضوعات مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی تصریح کرد: موضوعات داخلی در جلسه امروز مطرح شد و درباره کلیات برنامه‌ها و اقدامات شورا تا یک سال و نیم عمر این شورا نکاتی مطرح شد تا بتوانیم بر مبنای همدلی، همبستگی اقدامات را پیگیری و دنبال کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره شکایت دیوان عدالت اداری از شورای شهر تهران در رابطه با یکی از مصوبات شورا تصریح کرد: جزئیات این موضوع را نمی‌دانم و از ریاست شورای شهر تهران پیگیری بکند.

نادعلی در رابطه با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سال جاری تصریح کرد: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به اعلام معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال در مصلی برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نمایشگاه پرمخاطب از جمله نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار نمی‌شود گفت: تاکید شورا بر این است که چنین نمایشگاه‌هایی در محل شهر آفتاب برگزار شود اما مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال نیز در محل مصلی برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که مسئولان نمایشگاه شهر آفتاب اعلام کردند که مشکلی برای تامین مساحت مورد نیاز نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب ندارند گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد ملی و بین‌المللی است و قاعدتا در برگزاری این نمایشگاه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و همچنین در نهایت در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تصمیم می‌گیرد و امیدواریم انشاءالله سال آینده، سال آخر این دوره از مدیریت شهری، سرانجام نمایشگاه کتاب در محل شهر آفتاب برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب