Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@11:47:08 GMT

اینترنت وصل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۲۹۴

اینترنت وصل شد

موضوع وصل شدن اینترنت این روز‌ها به موضوع داغ کشور تبدیل شده است.

از ابتدای هفته جاری با تصویب شورای امنیت و در راستای ایجاد محدودیت در برابر سوءاستفاده اغتشاشگران، دسترسی به شبکه‌های پیام‌رسان خارجی قطع شده بود، اما وب‌سایت‌های داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی، خبرگزاری‌های داخلی و ظاهراً تمامی وب‌سایت‌هایی که از سرور‌های داخلی بهره می‌بردند، قابل دسترس بودند که از دقایقی قبل امکان دسترسی به شبکه‌های پیام‌رسان نیز در برخی از نقاط کشور برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش‌های دریافتی، تاکنون قطعی اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در هرمزگان، کرمانشاه، مرکزی، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایی از تهران برطرف شده و شبکه‌های پیام‌رسان خارجی نظیر "واتس آپ" و "اینستاگرام" نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اینترنت پیام رسان خارجی ادارات دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پلیس فتا نسبت به شیوه‌ی جدید کلاهبرداری اینترنتی هشدار داد و برای مقابله با این شگرد توصیه کرد مردم پس از مواجهه با این پیام‌ها فریب نخورند و پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
مهم‌ترین راهکار مقابله با دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای افراد عمل کند.

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به مالک تلگرام
  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • مسکو: تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • تعیین کلان پروژه‌های هوش مصنوعی در کشور/جزئیات ۵ طرح پایش مبتنی بر فناوری روز دنیا
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود