Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:17:41 GMT

افزایش مراکز نیکوکاری استان سمنان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۲۹۹

افزایش مراکز نیکوکاری استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان در نشست مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با مسئولان و امنای مراکز نیکوکاری با بیان اینکه تعداد مراکز نیکوکاری استان سمنان از ۳۲ مرکز در سال گذشته به ۶۳ مرکز در سال جاری افزایش‌یافته است گفت: این افزایش تقریباً دو برابری سبب می‌شود تا بتوانیم شاهد ارائه خدمات خوب به نیازمندان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره مزیت‌های مراکز نیکوکاری استان سمنان افزود: یکی از ویژگی‌های این نهادها، مشارکت مردم، اعتماد عمومی، شناخت ظرفیت‌های هر منطقه و استفاده از ظرفیت‌های استان در ارتقای زندگی نیازمندان است.

قوسی با اشاره به اینکه کل صدقات تعهد شده از سوی کمیته امداد استان سمنان در سال جاری پنج میلیارد تومان است تصریح کرد: در هفت‌ماهه سال جاری مراکز نیکوکاری چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک از سوی مراکز نیکوکاری جمع آوری شده که نشان می‌دهد مردم استان سمنان تا چه اندازه توانسته اند در زمینه کمک‌های مردمی موفق عمل کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان در ادامه گفت: مشارکت مردم استان در کمک به نیازمندان از ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در هفت‌ماهه اول سال ۹۷ به ۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در هفت‌ماهه نخست سال ۹۸ افزایش‌یافته است.

او افزود: ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان سمنان به صورت کالا و هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خدمات بوده است.

انتهای پیام / ر

تعداد مراکز نیکوکاری استان سمنان ۲ برابر شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان به میزبانی دفتر خود و مناسبت ۲۹ فروردین روز ملی ارتش ضمن بیان اینکه ارتش مایه سربلندی، عزت و افتخار ایران است، ابراز داشت: این موضوع با شهادت و جانفشانی نیروهای مسلح و ارتش در امنیت امروز جامعه کاملاً مشهود است.

وی ضمن بیان اینکه دشمن و معاندان نظام و انقلاب در صدد ایجاد شکاف بین ارتش و مردم بودند، افزود: با رهنمودهای امام راحل و حضور همیشگی مردم در عرصه تا کنون نتوانستند در کمرنگ کردن نقش ارتش در نظام جمهوری اسلامی موفق عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه ارتش خط مقدم خودکفایی و پیشرفت نظامی است، ابراز داشت: با تکیه بر همین دانش و توان بومی اثبات کردیم که کوچک‌ترین تجاوز با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد بود.

مطیعی ضمن بیان اینکه مقاومت نیروهای مسلح برابر دشمن بی نظیر است، تصریح کرد: امروز به یمن پیشرفت در بدنه ارتش آمادگی برای مقابله با دشمن روز به روز در حال افزایش است.

وی ضمن بیان اینکه آرامش، آسایش و امنیت جامعه امروز را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: شهید قرنی، شهید صیاد شیرازی و شهید حسین لشگری تنها نمونه‌هایی از شهدایی هستند که با جان فشانی خودشان امنیت را به مردم هدیه دادند.

کد خبر 6081106

دیگر خبرها

  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • تداوم روند افزایش دمای هوا در سمنان