Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:31:17 GMT

صهیونیست ها استاندار قدس را بازداشت کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۳۱۲

صهیونیست ها استاندار قدس را بازداشت کردند

به گزارش پایگاه «فلسطین الیوم»، شاهدان عینی گفتند که نیروهای اسرائیلی و شماری از عناصر موساد به منزل غیث عدنان استاندار شهر قدس و از رهبران جنبش فتح ریختند و او را بازداشتند.

به گفته شاهدان عینی، غیث برای بازجویی به بازداشتگاه برده شد.

از سوی دیگر، ابراهیم ملحم سخنگوی دولت فلسطین در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: اقدامات اشغالگران یک هجمه گسترده برای نابودی شهر مقدس قدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها (صهیونیست ها) به دنبال تحمیل حاکمیت دروغین خود بر این شهر هستند.

ملحم تاکید کرد: این نخستین بار نیست که شخصیت های مهم در قدس بازداشت می شوند. پیشتر نیز اسرائیل مفتی قدس و سایر شخصیت های دینی و سیاسی و اجتماعی این شهر را برای نشان دادن قدرتش دستگیر کرده است.

در همین حال، شماری از فلسطینی ها در برابر ساختمان اداره رادیو و تلویزیون فلسطین در رام الله تجمع کردند.

فلسطینی های معترض علیه اقدام اسرائیل در بستن موسسه ها و نهادهای فلسطینی در قدس اشغالی شعار دادند.

روز گذشته پلیس اسرائیل به شماری از نهادهای فلسطینی در قدس حمله کرد و آن را بست.

دفتر تلویزیون فلسطین، یک مرکز بهداشتی و دفتر اداره تربیت و تعلیم فلسطینی ها در قدس از جمله نهادهایی هستند که توسط پلیس اسرائیل بسته شد.

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در حالی شدت یافته که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا دوشنبه‌شب گذشته اعلام کرد که دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور شهرک سازی‌ها در کرانه باختری را به رسمیت می شناسد.

موضع جدید آمریکا درباره فلسطین، با محکومیت‌هایی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی روبه رو شده است.

برچسب‌ها قدس رژیم صهیونیستی رام الله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قدس رژیم صهیونیستی رام الله قدس رژیم صهیونیستی رام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم

رژیم صهیونیستی که از زمان تاسیس خود یک رژیم اشغالگر بود، از سال ۱۹۶۷ عملا به یک رژیم اشغالگر آپارتایدی تبدیل شد که اقدام به دسته بندی فلسطینیان در رده‌ای پایین‌تر از یهودیان کرده و از انجام هیچ گونه بدرفتاری نسبت به آنها فروگذار نکرده است. نسل کشی فعلی فلسطینیان در غزه تنها گوشه‌ای از عقاید صهیونیست‌ها است.

به گزارش الجزیره، ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که واشنگتن، اسرائیل را برای انجام تحقیقات پیرامون بدرفتاری با بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار خواهد داد.  

این سخنان پاتل پس از آن مطرح می‌شود که آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطین موسوم به آنروا گزارشی را منتشر ساخته است که براساس آن جزئیات جدیدی از بدرفتاری با بازداشت شدگان فلسطینی در بند اسرائیل افشا شده است.  

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گزارش‌ها پیرامون این موضوع را به شدت ناراحت کننده خواند و اعلام کرد: واشنگتن در این زمینه اسرائیل، متحد نزدیک خود را برای انجام تحقیقات جامع تحت فشار قرار خواهد داد.  

گروه‌های حقوق بشری می‌گویند درخواست‌های پیشین آمریکا برای انجام چنین تحقیقاتی ناکافی بوده است.  

گزارش سازمان آنروا شامل شهادت بیش از یکصد بازداشت شده فلسطینی می‌شود که از بند رژیم صهیونیستی آزاد شده‌اند. سوء رفتار‌های رژیم صهیونیستی شامل عدم ارائه غذا، آب و یا دسترسی به سرویس بهداشتی برای ساعت‌ها درحالی که دستان و پا‌های این افراد بسته بوده است.  

برخی دیگر از فلسطینیان در معرض بازرسی بدنی نامناسب، دست زدن و نیز کتک خوردن قرار گرفته‌اند. این اقدامات در دسته تجاوزات جنسی و تعرض دسته بندی می‌شود.  

مقامات آمریکایی در حالی مدعی تحت فشار قرار دادن اسرائیل برای روشن شدن ابعاد این ماجرا هستند که تاکنون چشمان خود را به روی کشتار ۳۴ هزار غیرنظامی فلسطینی و ویران شدن بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی در غزه بسته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • صهیونیست‌ها ۳ هزار فلسطینی را از غزه ربودند
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر