Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:32:49 GMT

۲۳ دفتر مرسولات پستی در روستاهای سقز دایر است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۳۴۳

۲۳ دفتر مرسولات پستی در روستاهای سقز دایر است

حسین فرهادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر رویکرد اداره پست به سمت هوشمند سازی و ارایه خدمات نوین است بنابراین دسترسی مردم و نحوه اطلاع رسانی از وضعیت مرسوله ها برای مردم آسنانتر شده است.

وی یادآور شد: برای اینکه توزیع مرسوله های پستی در اسرع وقت بین مردم روستایی توزیع شود ۲ پیک را به روستاهای سقز اختصاص دادیم که این پیک ها در هفته ۲ بار این مرسولات را به نمایندگی های پستی و یا بدست مردم می رسانند تا روستایان هم دسترسی بهتری به خدمات اداره پست داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی با اشاره به اینکه جایگاه و اهمیت پست در جامعه به قوت خود باقی است، افزود: همچنان که با رونق کتاب‌های الکترونیکی مردم خود را از کتاب مکتوب بی نیاز نمی بینند با وجود پیشرفت های الکترونیکی، اداره پست جایگاه خود را در جامعه از دست نداده است.

او با بیان اینکه در ۶ ماه اول سال جاری بیش از ۱۸۵ هزار مرسوله پستی در این شهرستان توزیع شده است، اضافه کرد: با صدور قبض های الکترونیکی ۱۰ هزار برگه کاغذ صرفه جویی شده است.

فرهادی خدمات هوشمند و صدور قبض های الکترونیکی برای مرسوله های پستی را صرفه جویی در کاغذ برشمرد و گفت: از اول امسال تاکنون با استفاده از این خدمات الکترونیکی بیش از ۱۰ هزار برگ کاغذ در اداره پست صرفه جویی شده است.

وی تاکید کرد: اداره کل پست استان کردستان رتبه برتر را در حوزه کیفی سازی خدمات کشور کسب کرد و همچنین اداره پست سقز از این لحاظ در استان جایگاه دوم را دارد.

رئیس اداره پست سقز به توزیع بسته های پستی بدون تاخیر در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: مرسوله های که مدت زمان توزیع آن طولانی می شود از سامانه جامع مدیریت کیفیت پیگیری می کنیم و تاخیر در توزیع مرسوله های پستی امکان ندارد.

فرهادی با اشاره به اینکه بزرگترین بسته پستی در سقز مربوط به قطعات خودرو و یک قطعه فرش است، یادآور شد: بیشترین وزن هر مرسوله پستی حداکثر ۳۰ تا ۴۰ کیلوگرم است و ابعاد هر بسته هم تا ۱۱۰ سانتیمتر است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها پست طرح های زیرساختی کردستان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پست طرح های زیرساختی کردستان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سقز پست طرح های زیرساختی کردستان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن گفت: دفتر نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان خراسان‌رضوی با گذشت نزدیک به ۳۰ سال از تاسیس این شهرستان با پیگیری‌های مستمر فرمانداری تاسیس شد.
علی دهقان‌زاده گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استقرار ادارات در بردسکن بود که در ۲ سال گذشته و با پیگیری‌های فرمانداری نمایندگی و ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ناحیه پخش و فرآورده‌های نفتی در شهرستان استقرار یافت.

وی به تاسیس شهرستان بردسکن در سال ۱۳۷۴ اشاره کردو افزود: در سه دهه گذشته مردم این شهرستان مجبور بودند برای انجام امور اداری در نهاد‌های ذکر شده به شهر‌های همجوار یا مرکز استان مراجعه کنند که اکنون این مشکل برطرف شده است و خوشبختانه تمامی ادارات در بردسکن استقرار پیدا کرده‌اند.

فرماندار بردسکن از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست نسبت به تامین نیرو و تجهیزات اداری و مهمانسرای آن اداره اهتمام جدی داشته باشد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی