Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@21:03:50 GMT

اداره پست: توزیع کارت سوخت رایگان است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۴۳۱

صراط:

شهاب وحیدیان عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اداره پست یک ریال بابت توزیع کارت سوخت دریافت نمی‌کند.

به گزارش فارس وی با اشاره به اینکه تحویل کارت سوخت جز در دفاتر دایر شده، درب منزل هم صورت می‌گیرد، افزود: در حال حاضر ۱۰ نفر متصدی مشغول توزیع کارت سوخت شهروندان هستند و توزیع به درب منازل هم شروع شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست استان کردستان گفت: در سطح استان ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد کارت سوخت تا دیروز در باجه‌های استان موجود بوده است.

وحیدیان تصریح کرد: اگر کسی تاکنون کارت سوخت را دریافت نکرده است نگران نباشد و سهمیه‌اش در همان کارت محفوظ خواهد ماند.

وی افزود: روزهای عادی هفته تا ساعت 18 عصر و جمعه‌ها تا ساعت ۱۴ برای ارائه خدمات به همشهریان در خصوص توزیع کارت سوخت در اداره پست استان حضور داریم.

در ادامه این جلسه، بیژن کاظمی نایب رئیس اتاق اصناف استان کردستان گزارشی از وضعیت بازار را ارائه داد.

وی عمده‌ترین مشکلات خود را مربوط به حوزه تاکسیرانی استان عنوان کرد و گفت: کنترل آژانس‌های تاکسی تلفنی به علت دوگانگی مدیریت و عدم ساماندهی، مشکل است.

کاظمی صدور پروانه کسب برای آژانس‌های تاکسی تلفنی کردستان را ضروری بیان کرد و افزود: متاسفانه این امر در سنندج برای این صنف تاکنون صورت نگرفته است.

نایب رئیس اتاق اصناف استان کردستان گفت: تعداد ۴ هزار راننده زیرپوشش سازمان تاکسیرانی استان هستند که باید پروانه کسب معتبر داشته باشند، اما ندارند لذا تعین تکلیف این صنوف در راستای صدور کارت سوخت، کنترل و مدیریت آنها ضرورت دارد.

کاظمی از فعالیت ۲ هزار راننده آژانس در سنندج  خبرداد و گفت: با توجه به قطعی اینترنت، ساماندهی این صنوف را از لحاظ صدور کارت سوخت، با مشکل مواجه کرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: توزیع کارت سوخت سهمیه بندی بنزین خدمات اداره پست صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم

پس از قریب به ۱۰ سال وقفه در توزیع سراسری شیر دانش آموزی، امسال حدود هشت میلیون دانش آموز در مدارس ابتدایی دولتی، دو روز در هفته شیر رایگان دریافت می‌کنند.

از این رو داریوش فرضیایی معروف به عموپورنگ با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود به توزیع مجدد شیر رایگاه در مدارس در صفحه شخصی خود در فضای مجازی واکنش نشان داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

داریوش فرضیایی با انتشار ویدئویی نوشت:

دیدار با دانش آموزان دختر و توزیع شیر رایگان  در یکی از مدارس جنوب تهران منطقه اسلامشهر...

امروز به یکی دوتا مدرسه پسرانه و دخترانه در منطقه اسلامشهر سر زدم

خیلی دیدار خوب و لذت بخشی بود

بخصوص وقتی دیدم در سر کلاس‌ها بین بچه‌ها تغذیه رایگان از جمله شیر توزیع میشه، به نوبه خودم این حرکت رو میپسندم بشرط اینکه ادامه دار باشه بخصوص در مناطق محروم که خانواده‌ها از وضع معیشیتی خوبی برخوردار نیستند.. 
به نظر من حتی میشه میان وعده‌های مقوی بیشتری مثل، میوه یا خشکبار (پسته، بادوم، گردو) رو هم بهش اضافه کرد .. البته اگه بودجه سیستم آموزش و پرورش کفاف اینکار رو بده که بابد بده، چون الویت همینه: 

سلامت روحی و رشد جسمی و تحصیلی دانش آموزان 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان