Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:27:27 GMT

دشمن در جنگ اقتصادی دنبال موج سواری است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۴۳۲

دشمن در جنگ اقتصادی دنبال موج سواری است

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای شهرستان بیجار اظهار کرد: دشمنان ملت با شکست در جنگ دفاعی و نظامی، از هر اتفاق و مساله‌ای که در حوزه اقتصادی ایجاد می‌شود، دنبال ضربه زدن و موج سواری هستند و به هیچ یک از آحاد جامعه رحم نخواهند کرد.

وی افزود: در این جنگ اقتصادی، هدف به زانو در آوردن جمهوری اسلامی ایران و سازش نظام اسلامی در تمام خواسته‌ها و منافع دشمنان است که این هدف و نیت آنها، با همیاری و همدلی، بصیرت سیاسی و اجتماعی و هوشیاری مردم محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغاتی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: در حوادثی که با افزایش قیمت بنزین در کشور اتفاق افتاد نمونه دیگری از موج سواری دشمنان قسم خورده ملت دیده شد ولی این توطئه نیز با حضور بصیرتی مردم خنثی شد.

وی با اشاره به رشادت های مردمان کردستان در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: کردستان، به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و این منطقه راهبردی شاهد رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان کُرد است.

سرتیپ گلفام با بیان اینکه بیجار نیز در طول هشت سال دفاع مقدس و در عملیات های نصر هشت و ۹، عقبه مطمئن و امن نیروهای نظامی و دفاعی به شمار میرفته است، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس، یک حماسه اعتقادی و دینی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری می تواند درس ۸۰۰ سال زندگی با عزت برای جوانان امروز و نسل های آینده کشور باشد.

وی با اشاره به حماسه سازی مردم در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای مردمی داوطلب در جبهه های نبرد حق علیه باطل، بدون هیچ گونه تجهیزات دفاعی و نظامی و تنها با توکل و مقاومت توانستند دشمن متجاوز و مسلح را به عقب نشینی و شکست وادار کنند.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغاتی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیروزی در دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران، با انسجام ملی به ثمر نشست و همه آحاد جامعه و مردم تمام نقاط کشور در آن سهیم هستند.

وی با تشریح تقویت توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح یادآور شد: در جنگ اقتصادی که دشمن علیه کشورمان راه انداخته نیز با همدلی و همیاری مردم و مسئولان می‌توانیم پیروز شده و اقتصاد داخلی کشور را رونق دهیم.

سرتیپ گلفام به نقش آفرینی جوانان در راهبرد هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: از مسئولین درخواست داریم با جذب جوانان و نیروهای متخصص در پست های مهم و اساسی، زمینه رشد و شکوفایی کشور را ایجاد کنند.

وی برگزاری یادواره شهدا را ضامن نظام و انقلاب دانست و اضافه کرد: این اقدام ضمن اینکه باعث ماندگاری یاد و خاطره شهیدان والامقام می شود، مروج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه است.

در ادامه این مراسم، خانواده شهدا و ایثارگران به همراه مردم و مسئولین با غبار روبی مزار شهدا بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد و ۴۵۰ شهید را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس شهدا ستاد کل نیروهای مسلح بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا ستاد کل نیروهای مسلح بیجار دفاع مقدس شهدا ستاد کل نیروهای مسلح بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود