Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@13:17:41 GMT

برگزاری راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۴۷۲

برگزاری راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در تهران

 راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در شهر تهران روز دوشنبه ۴ آذرماه برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان شهدا برگزار خواهد شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اغتشاشات اخیر میدان امام حسین میدان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزن خود را با شرکت در رویداد مثبت ۱۰۰ کم کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل سلامت شهرداری تهران امروز در تشریح برنامه‌های شهرداری در هفته سلامت گفت: در این رویداد "بی ام ای" افراد گرفته می‌شود و درصورت اضافه وزن در چالش ورزشی از پیاده روی تا ورزش‌های سنگین‌تر شرکت می‌کنند.

حمید صائب با اعلام اینکه ۴۸ درصد دانش آموزان شهر تهران اضافه وزن دارند، گفت: برای این افراد هم برنامه ویژه‌ای داریم تا دچار دیابت و بیماری‌های دیگر نشوند؛ این دانش آموزان درصورت کاهش وزن جایزه می‌گیرند که در مرحله اول ۶۰۰ مدرسه طرح آرمانی برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی همچنین گفت: هزار و ۶۰۴ برنامه برای هفته سلامت توسط شهرداری تهران در نظر گرفته شده که ۲۵ برنامه آن در قالب کوهنوردی و فتح قله است.

وی افزود: پنج هزار متر نمایشگاه هم طراحی شده که در ۸۰ غرفه از این نمایشگاه گروه‌های جهادی، بهداشت دهان و دندان، انتقال خون و انجمن کوتاه قامتان و دیابت و دیگر گروه‌های سلامت فعالیت خواهند داشت.

آقای صائب ادامه داد: ۱۲۳ ایستگاه سلامت در نواحی تهران برپا شده است و طرح‌های "حال خوب زندگی" در مترو، اتوبوس و پایانه‌های حمل و نقل با ۲۰ موضوع در هفته سلامت اکران می‌شود.

وی یاد آورشد: پنجشنبه ۶ اردیبهشت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا برنامه ویژه‌ای برای پاسداشت شهدای مدافع سلامت برگزار می‌شود؛ همچنین اردو‌های جهادی در مناطق کم برخوردار و پویش اهدای خون و در نهایت بازدید از بیمارستان‌ها را در طول هفته خواهیم داشت.

وی برگزاری تور سلامت در هر منطقه، جشنواره غذا به منظور فرهنگ سازی در تامین غذای سالم و همچنین برگزاری جشنواره مادر دختری را از دیگر برنامه‌ها در این هفته ذکر کرد. هفته سلامت ۱۴۰۳ یکم تا هفتم اردیبهشت با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزن خود را با شرکت در رویداد مثبت ۱۰۰ کم کنید
  • راهپیمایی مردم تهران پس از برگزاری نماز جمعه
  • راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و قدردانی از سپاه در کرج
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • راهپیمایی مازندرانی‌ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج