Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: دانشجویان شهرستان دامغان روز جمعه اول آذر بر علیه آشوبگران و اخلالگران نظم عمومی راهپیمایی می‌کنند.

زنده دلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص اقدامات دانشجویان پیرامون محکوم کردن اغتشاشات و عملکرد خرابکارانه اشرار در کشور گفت: ما دانشجویان در روز جمعه ۱ آذر ماه پس از نماز جمعه در شهرستان دامغان در راهپیمایی بر علیه آشوبگران و اخلالگران نظم عمومی شرکت می‌کنیم تا از آنان که به جان و مال مردم و بیت المال دست برده اند اعلام برائت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان از عموم شهروندان بصیر و انقلابی شهرستان دامغان علی الخصوص دانشجویان عزیز دعوت می‌کند در این حماسه مردمی شرکت کرده و بار دیگر مشتی محکمی باشند بر دهان بدخواهان ملت و آنان که هر اعتراضی را به آشوب و اغتشاش تبدیل می‌کنند.
وی افزود: امیدواریم مسئولین نیز قدردان مردم انقلابی و نجیب ایران باشند، ملتی که هر زمان دشمنان و بد خواهان قصد ضربه‌ زدن بر انقلاب را داشتند به میدان آمدند و بر نقشه‌های آن ها مهر بطلان کوبیدند؛ این ملت لایق بهترین‌ها هستند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه سمنان راهپیمایی اعتراضات بنزینی اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم

ایسنا/تهران مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد.

سید محمد حسن محمودی مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین ظهر سه‌شنبه ۷ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بویژه حادثه اخیر بیمارستان شفا اظهار کرد: حادثه دردناک بیمارستان شفا قلب هر انسانی را به درد آورده و بار دیگر خوی حیوانی رژیم صهیونیستی را به نمایش درآورده است.

محمودی گفت: سکوت خفت بار برخی سران کشورهای اسلامی و نهادهای به ظاهر بی طرف بین‌المللی مایه شرم است و این حوادث به خوبی ماهیت جریان های مختلف را برای مردم جهان روشن کرده است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد روز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن شکن جمعه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، مسیر مصلای صاحب الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله(ع) ورامین را راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از مردم غزه، راه اندازی پویش حمایت از مردم فلسطین، فضاسازی نماز جمعه شهرستان ورامین از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین متذکر شد: در نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین و در آستانه روز ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میان نمازگزاران توزیع و برنامه های فرهنگی متعددی پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول از عموم مردم ولایتمدار ورامین دعوت کرد که با حضور خود در راهپیمایی روز جمعه، بار دیگر پیوند عمیق خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی عیدانه در دامغان
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و جمعی دیگر از تشکل‌های دانشجویی به جنایات غزه
  • اتحادیه‌های دانشجویی: دفاع از فلسطین وظیفه همگان است
  • ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا پایان اردیبهشت
  • اردی جهادی دانشجویان بسیجی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • سکوت سران کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صیونیستی به مثابه حمایت و ظلم علیه بشریت است
  • دست جنبش دانشجویی نمی‌تواند در دست کسانی باشد که در فلسطین قتل عام می‌کنند