Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امین زاده روز پنجشنبه در نشست با معتمدین و ماموستاییان دینی  این شهرستان اظهار داشت: اتاق فکر با حضور معتمدین، ماموستاییان دینی، کارشناسان و صاحب نظران در حوزه های مختلف تشکیل و هر ماه یک نشست با حضور آنان برابر بررسی و حل مشکلات مسایل شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برای بررسی و حل مشکلات و مسایل شهرستان نیاز به همفکری و همکاری همه صاحب نظران و کارشناسان داریم در این راستا با تشکیل اتاق فکر در فرمانداری از همفکری و همکاری صاحب نظران و معتمدین بهره می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین زاده اضافه کرد: برخی از مسایل و مشکلات را می توان با همکاری و همفکری مردم در شهرستان حل کرد اما برخی مشکلات ملی است که نیاز به تصمیم گیری در استان و مرکز کشور دارد البته مسایلی که در شهرستان قابل حل هستند با همکاری و همراهی معتمدین و صاحب نظران حل می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین خواسته مردم شهرستان بانه بازگشایی و تردد مسافر مرز سیرانبند است چرا که با این اقدام بسیاری از مشکلات حل و رونق اقتصادی در شهرستان بیشتر میشود البته موضوع بازگشایی مرز سیرانبند از طریق وزارت امور خارجه، استانداری کردستان در حل پیگیری است ولی نیاز به تصمیم گیری دولت مرکزی عراق دارد.

سرپرست فرمانداری بانه تاکید کرد: هم اکنون محوطه بازارچه سیرانبند هفت هکتار است که در سال ۱۳۶۷ برای توسعه آن ۵۰ هکتار زمین خریداری شده و کارهای عمرانی و زیرساختی آن در آینده نزدیک اجرایی می شود.

در این نشست معتمدین بانه به مشکلاتی مانند ضعف خدمات و فعالیت عمرانی در شهرداری، پاسخگو نبودن و عدم شفافیت در شهرداری و شورا، افزایش خودسرانه برای از کالاها از طرف افراد سود جو و فرصت طلب، ضعف نظارت بر بازار، نبود سیستم حمل و نقل روستایی و وجود نیروهای غیر بومی در سازمان ها اشاره کردند.

شهرستان مرزی بانه ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها مشکلات مرزی بانه مشارکت های مردمی فرمانداری بانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشکلات مرزی بانه مشارکت های مردمی فرمانداری بانه مشکلات مرزی بانه مشارکت های مردمی فرمانداری بانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • همکاری مردمی برای گذر از مشکلات سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان