Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:05:31 GMT

یادواره ۲۸۱ شهید ورزشکار استان گلستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۵۳۷

یادواره ۲۸۱ شهید ورزشکار استان گلستان برگزار شد

دومین یادواره ۲۸۱ شهید ورزشکار استان گلستان امروز با حضور ورزشکاران، پیشکسوتان و اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) برگزار شد. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس، استاندار گلستان امروز در دومین یادواره شهدای ورزشکار استان اظهارداشت: شهدا قهرمانان واقعی در راه دفاع از استقلال و عزت ملت ایران هستند و ورزشکاران هم باید شهدا را الگوی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهیدان الگوهایی برای همه نسل‌های ملت ایران هستند که با دفاع از ارزش‌ها و کیان کشور به مقابله با دشمن برخاستند و حماسه‌های بزرگی خلق کردند.

‌یادواره 31 شهید روحانی هرمزگان در قشم برگزار می‌شودیادواره 285 شهید گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد+تصاویریادواره شهید زین‌الدین و 6000 شهید استان قم برگزار شد + تصاویر

استاندار گلستان گفت: همانگونه که شهدا از بذل جان خود در مسیر دفاع از کشور دریغ نکردند امروز هم اگر دشمن نگاه چپی به کشورمان بیندازد، جوانان امروز پرشورتر و پرحرارت‌تر از دفاع مقدس وارد میدان می‌شوند.

وی با بیان اینکه نام و یاد شهدا باید همواره در جامعه جاری باشد، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا تذکر و تلنگری به همه ما است تا در راه خدمت‌رسانی مسیر شهدا را دنبال کنیم.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ، یادواره شهدای کنسولگری ایران در دمشق و سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان عج شهرستان لنده برگزار شد.  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و معنوی استان کهگیلویه و بویراحمد بحث برگزاری دومین کنگره شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده است. سرهنگ روح اله ویسی افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده در سالروز سوم خرداد در محل استادیوم ورزشی شهر لنده با حضور میهمانان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد. وی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف عالی برگزاری اجلاسیه ترویج فرهنگی و سیره شهدا و معرفی هرچه بهتر به نسل جوان است و راه و یاد شهیدان مدافع حرم برای همیشه ماندگار و جاودان است و این نشان‌دهنده فرهنگ و تفکری است که ریشه در عاشورا دارد. ویسی گفت: عملیات وعده صادق نمونه‌ای وعده الهی در برخورد قاطع با ستمکاران و جنایت‌کاران بود که اقتدار و توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی را به جهانیان آشکار کرد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر (عج) شهرلنده و پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • یادواره های شهدا منتقل‌کننده دغدغه‌مندی شهدا به مخاطبین باشد
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود