Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@07:29:26 GMT

کاسانو: اینتر با کونته قهرمان سری آ می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۶۵۱

به گزارش ایلنا، آنتونیو کاسانو در مصاحبه ای با لا ریپابلیکا گفت:" اینتر قهرمان اسکودتو می‌شود. تیم کونته مرا به یاد اولین فصل او در یوونتوس می اندازد. در آن فصل، من در میلان بودم و اسکودتو را به آنها واگذار کردیم. اگر اینتر به همین شکل به تعقیب یوونتوس بپردازد، یووه سرانجام امتیازاتی از دست خواهد داد و کونته اسکودتو را بالای سر خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

او ادامه داد: "البته یوونتوس همچنان به اندازه کافی برای قهرمانی مجدد در سری آ، قوی است. آنها عملا دو تیم کامل در اختیار دارند و همچنان از رقابتی ترین و کامل ترین ترکیب در ایتالیا برخوردار هستند. از یک مایلی می توانید تشخیص بدهید که یوونتوس در آرزوی فتح لیگ قهرمانان اروپا است."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اینتر میلان آنتونیو کاسانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب موفق شد با شکست ۲-۱ میلان در دربی دلامادونینا قهرمانی‌اش در این فصل سری A را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی آنهاست و این به بدان معنی است که آنها می‌توانند دومین ستاره را به پیراهن‌شان اضافه کنند.

با این حال برخی از هواداران رقیب مانند طرفداران یوونتوس همچنان معتقد هستند که تعداد قهرمانی‌های نراتزوری یکی کمتر است. چراکه به دلیل رسوایی کالچوپولی قهرمانی سال ۲۰۰۶ از آنها گرفته شده و به اینتر داده شده است.
میلانی‌ها هم دیدگاهی مشابه دارند و در دیدار امشب هم هواداران افراطی این باشگاه با نصب بنری به این اتفاق اشاره کردند.
در میان این حواشی، آندره‌آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس شیوه دیگری را برای کری خواندن انتخاب کرده است.

او پس از سوت پایان بازی با پستی در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) تاریخ قهرمانی بیستم یوونتوس در سری A را به همراه شعار باشگاه منتشر کرده تا به اینتری‌ها بگوید بانوی پیر زودتر از آنها به قهرمانی بیستم رسیده است.

یوونتوس در سال ۱۹۸۲ موفق به کسب بیستمین قهرمانی در سری A شد و پس از سال‌های درخشان و فوق‌العاده، تعداد قهرمانی‌های آنها اکنون ۳۶ است.

دیگر خبرها

  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ