Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@02:17:47 GMT

شام محرمانه زاکربرگ با ترامپ

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۶۸۱

شام محرمانه زاکربرگ با ترامپ

خبرگزاری ان‌بی‌سی فاش کرده است که زاکربرگ در سفر ماه گذشته خود به ساختمان کنگره ایالات متحده برای بحث و تبادل نظر در مورد رمزارز پرحاشیه فیسبوک موسوم به "لیبرا" توقفی هم در کاخ سفید داشته و به همراه یکی از اعضای هیئت مدیره فیسبوک یک شام محرمانه با دونالد ترامپ داشته است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از ان‌بی‌سی، ماه گذشته مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک به طور علنی یک سفر به "کاپیتول هیل" ساختمان کنگره ایالات متحده داشت و در مقابل نمایندگان کنگره برنامه‌های رمزارز فیسبوک موسوم به "لیبرا"(Libra) را توضیح داد و ابهام زدایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون خبرگزاری "NBC" فاش کرده است که زاکربرگ همچنین یک توقف دیگر در راه بازگشت داشته است که قبلاً فاش نشده بود. گفته می‌شود وی یک شام محرمانه در کاخ سفید به همراه "پیتر تیل" عضو هیئت مدیره فیسبوک با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا داشته است.

سخنگوی فیسبوک در بیانیه‌ای به خبرگزاری ان‌بی‌سی گفت: همانطور که برای مدیرعامل یک شرکت بزرگ آمریکایی طبیعی است، مارک زاکربرگ نیز دعوت به صرف شام با رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا در کاخ سفید را پذیرفت.

تاکنون هیچ نشانه‌ای در مورد دلیل این ملاقات فاش نشده است و این ملاقات تا به امروز یک راز بود.

زاکربرگ اوایل همان ماه به صورت علنی با ترامپ در دفتر بیضی مشهور رئیس جمهور در کاخ سفید موسوم به "Oval Office" ملاقات کرده بود و در آخرین روز سفر خود نیز از کارخانه تولید رایانه‌های جدید "مک پرو" اپل در تگزاس که آن زمان در حال ساخت بود، بازدید کرد.

منبع:ایسنا

بیشتر بخوانید: آیا دونالدترامپ در معرض ابتلا به آلزایمر است؟ اِفشاگری جدید: تصمیم مقامات کاخ سفید برای استعفای گروهی از دولت ترامپ

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاخ سفید ترامپ زاکربرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، به مناسبت هفته زمین پاک، جمعی از دانش آموزان مدرسه معصومیه منطقه شش، با شرکت در پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله های پلاستیکی، ورودی جاده روستای کوه سفید را از زباله ها پاک‌سازی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید