Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،‌ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه از دولت‌های اروپایی خواست به جای دخالت در امور داخلی ایران و حمایت از آشوبگران، به فکر پاسخگویی به خلف وعده‌های خود نسبت به ملت ایران باشند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات اخیر مقامات اروپایی بویژه سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا را دخالت در امور داخلی ایران دانسته و به کشورهای اروپایی توصیه کرد بهتر است ابتدا به مشکلات و نابسامانی های داخلی خود پرداخته و در پی درمان نارضایتی های گسترده ای باشند که هر هفته در اروپا به اشکال مختلف سر باز می کند و تلفات و بازداشت های فراگیر به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: آنچه که در خصوص ایران باید در درجه اولِ توجه قرار گیرد پاسخگویی اروپا نسبت به خلف وعده و عدم اجرای تعهدات برجامی آنها و همراهی با قلدری های آمریکا در تحریم و تروریسم اقتصادی ضد مردم ایران است نه اظهارات مداخله آمیز و اشک تمساح برای دفاع از اشرار و تخریب کنندگان اموال و اماکن عمومی و حتی خصوصی در ایران!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران اروپا وزارت خارجه ایران سیدعباس موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، «کریستوف لمیون» معاون سخنگوی وزارت خارجه فرانسه پنجشنبه در کنفرانسی خبری گفت: فرانسه به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادهایی را که در طول شب شنبه تا یکشنبه برای هدف قرار دادن اسرائیل شلیک شده بودند، رهیگری کرد.

وی ادعا کرد: ما یک پایگاه هوایی در اردن داریم و حریم هوایی اردن توسط این پرتاب‌ها نقض شد. این چیزی است که رئیس جمهوری فرانسه گفته است و من از سخنان او استفاده می‌کنم.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه افزود: ما به امنیت اسرائیل متعهد هستیم. اما در این مورد، رهگیری موشک‌ها و پهپادها به درخواست اردن انجام شد که حریم هوایی‌اش نقض شده بود.

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن بامداد سه‌شنبه با تائید این موضوع که کشورش در رهگیری تعدادی از پهپادهای پرتاب‌ شده توسط ایران علیه رژیم صهیونیستی در عملیات تنبیهی «وعده صادق»، به این رژیم کمک کرده است، گفت: با هرچیزی که وارد آسمان ما شود، مقابله می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • کنعانی: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • سخنگوی وزارت خارجه : تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش