Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال المپیک ایران در دیدار تدارکاتى مقابل قطر نتیجه را واگذار کرد. تاریخ انتشار: 18:55 - 30 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۸۴۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال، تيم فوتبال اميد ايران از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در زمين تمرينى مجموعه لوسيل برابر تيم المپيک قطر قرار گرفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقايق ابتدايى اين بازى خالد منير روى اشتباه مدافعان ايران صاحب توپ شد و دروازه را گشود. همچنين در دقيقه ٨ محمد وعد با يک ضربه سر دومين گل را به ثمر رساند.

در ادامه بازيكنان ايران به جريان بازى برگشتند و اميد نورافكن با يك شوت سنگين در دقيقه ۱۶ يكى از گل‌هاى خورده راجبران كرد.

در ادامه تيم ايران صاحب توپ و ميدان بود و بارها روى دروازه حريف خطرساز شد.

در نيمه دوم حملات ايران ادامه يافت همچنين حسين‌زاده، قائدى، آزادى و شريفى وارد زمين شدند. در دقيقه ٨٩ مهدى قائدى از دروازه بان حريف عبور كرد و محمد البكرى مجبور به خطاى عمد شد تا با كارت قرمز از زمين خارج شود اما داور در اين صحنه اعلام پنالتى نكرد و در نهايت بازى با نتيجه دو بر يک به سود ميزبان تمام شد.

بیشتر بخوانید: اعلام ترکیب تیم فوتبال امید برای دیدار دوستانه مقابل قطر

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اميد ايران فدراسیون فوتبال مهدی قائدی امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره اتلتیکو در آستانه بازی حساس

به گزارش "ورزش سه"، چند دقیقه بعد از یک ضربه به پایش نتوانست به بازی ادامه دهد.  او سعی کرد در زمین بماند، اما پس از چند دقیقه او درخواست تعویض کرد.

ما در مورد سائول نیگز صحبت می‌کنیم، یکی از بازیکنانی که دیه‌گو سیمئونه از او برای استراحت به بازیکنان اصلی قبل از بازی روز سه شنبه مقابل دورتموند استفاده کرد.

به این ترتیب، شماره 8 اتلتیکو تا پایان نیمه اول در بازی نماند و این آلوارو موراتا بود که خیلی زودتر از آنچه سیمئونه انتظار داشت وارد زمین شد. او به این ترتیب برای بازی مقابل دورتموند آماده شد و یک آزمون ناخواسته را پشت سر گذاشت.

میزان دقیق مصدومیت این بازیکن اسپانیایی مشخص نبود اما اگر مشکل او جدی باشد به طور قطع بازی حساس دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد.

اتلتیکو امروز در بازی هفته سی و یکم لالیگا میزبان خیرونا بود و با نتیجه 3-1 برنده شد. شاگردان سیمئونه در بازی رفت مقابل دورتموند با نتیجه 2-1 برنده شده بودند.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونسیتی به شکست دربرابر ایران اعتراف کرد
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • بینی دروازه‌بان یوونتوس شکست؛ دوری چند هفته‌‌ای وویچک شزنی از میادین
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی
  • شکست ورزش در زمین سینما
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • سیتی 5-1 لوتون: تیم گواردیولا با تمام انرژی آماده بازی با رئال
  • مصدومیت ستاره اتلتیکو در آستانه بازی حساس
  • دیدار تیم‌های فوتبال روسیه و چین برگزار نمی‌شود