Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-30@04:45:15 GMT

هدف دشمن ضربه به مراکز حساس کشور است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۷۹۲

هدف دشمن ضربه به مراکز حساس کشور است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی‌آملی در دیدار آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قم و جمعی از ائمه جمعه شهر‌های مختلف استان، طی سخنانی با تبریک ایام وحدت و همچنین سالروز ورود بانوی کرامت به قم، اظهار داشت: از خداوند متعال مسألت داریم این نظام را همان‌طور که تاکنون حفظ کرده، مستدام بدارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تلاش و کوشش آقایان در راستای حفظ چهره قم و حرم کریمه اهل‌بیت (س) خوب است و چه بهتر که این کار به دست علما و بزرگان انجام شود.

این مفسر قرآن کریم با بیان این‌که دشمن همواره و در همه حال به دنبال ضربه‌زدن به دین اسلام است و در این مسیر بت‌های بسیاری را نیز به وجود آورده و مکان‌های مقدس به ویژه خانه‌های خدا را هدف قرار می‌دهد، ادامه داد: دشمن ضربه به مراکز حساس را در برنامه خود دارد و ما باید اتاق فکر دشمنان را شناسایی کرده و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کنیم.

ائمه جمعه باید خطرات و فتنه‌های دینی و اجتماعی را بشناسند

او در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم امامت جمعه اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه باید واقعا امام باشند به این صورت که مسائل و مشکلات جامعه را قبل از مردم بدانند و مردم را نسبت به آن آگاه کرده و صحیح هدایت کنند.

آیت الله جوادی‌آملی خاطرنشان کرد: خاصیت امام این است که جلوتر از قوم حرکت کند و خطرات و فتنه‌های دینی و اجتماعی را بشناسد.

او با تأکید بر این‌که امام نباید به سمت دنیا حرکت کند که این آبروبر است، اظهار داشت: حرکت امام باید به سمت تقوا باشد تا خوبان دنیا به او اقتدا کنند و هر چه به سمت تقوا حرکت صورت بگیرد، حسنه و خیر دنیا و آخرت نصیب انسان می‌شود.

این مرجع تقلید با بیان این‌که امام باید دین و دنیای مردم را مراقب بوده و نسبت به آن هشدار‌های لازم را بدهد، افزود: امام باید با حشر و نشر عالمانه با اطرافیان خود، آگاهانه حرکت کند.

او جایگاه نمازجمعه را عبادی سیاسی و بسیار حساس دانست و گفت: حفظ این جایگاه نیاز به اهتمام ویژه دارد و امام جمعه باید در حفظ این جایگاه کوشا باشد.

آیت الله جوادی‌آملی در پایان بیان داشت: امیدواریم خداوند به حق عصمت حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها و کریمه اهل‌بیت (س) کمک کند تا بتوانیم تا آخرین لحظه عمر در خدمت انقلاب و نظام اسلامی بوده و حافظ خون شهیدان باشیم.

انتهای پیام/ز

دشمن بدنبال ضربه زدن به ماست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه جمعه مراجع عظام تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محفل امام حسنی‌ها» احیای شعائر اسلام بود

حجت الاسلام سید امیر فیض‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم ما که باید شکرگزار آن باشیم، زندگی در کشوری است تحت حاکمیت الهی قرار دارد و یکی از اموری که باعث تبلیغ دین الهی در این کشور می‌شود، مبحث تعظیم شعائر الله است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد افزود: شعائر الله، نظریاتی از دین است که افراد با صدای بلند فریاد می‌زنند تا به گوش جهانیان برسانند و بالاترین شعار اسلام اذان است که بیش از هزار و ۴۰۰ سال در جهان طنین انداز است.

وی گفت: اجتماع بزرگ امام حسنی‌ها که در روز میلاد امام حسن (ع) اتفاق افتاد، نمونه دیگری از شعائری بود که احیا شد، آن هم در برهه‌ای از زمان که خیلی‌ها تصور می‌کردند که کار دین و انقلاب رو به زوال است.

فیض آبادی ادامه داد: با این کار هوشمندانه، جدا از فریاد و اعلام اسلام، ارعابی در وجود دشمنان و بدخواهان ایجاد شد، ۱۲۰ هزار نفر حاضر در این مجمع و میلیون‌ها چشم بیننده این حرکت زیبا بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: این بخش کوچکی از مردم عاشق در استان تهران است، در دیگر بخش‌های کشور عزیز ما مردمانی هستند که جان خود را برای اسلام عزیز هدیه کردند، اگر بنا باشد اجتماعی بزرگ‌تر ایجاد شود، حرکتی انجام خواهد شد که هیچ رسانه‌ای نتواند انتهای جمعیت را نشان دهد.

وی با بیان اینکه حرکت امام حسنی‌ها، یک نمونه بود، گفت: با برگزاری این رویداد در سراسر کشور اجتماعاتی ایجاد خواهد شد که دشمن را در وحشت غرق خواهد کرد.

کد خبر 6064109

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت بیرجند: دشمن به دنبال ترویج فحشاست
  • امام جمعه شهرستان شهریار: شب قدر فرصتی استثنایی در زندگی مادی و معنوی انسان ها است 
  • جهش تولید با مشارکت مردم تهاجمی در برابر جنگ اقتصادی دشمن است
  • انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکت جهان به سوی ظهور حجت است
  • رسانه‌ها به دنبال امیدبخشی و نگاه روشن به آینده باشند
  • حرکت های نمایشی علوم پزشکی دردی از مردم اصلاندوز دوا نمی کند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • «محفل امام حسنی‌ها» احیای شعائر اسلام بود
  • ضربه وینیسیوس جونیور به کمر آیمریک لاپورت؛ حرکت عجیب ستاره برزیلی و درگیری با مدافع اسپانیا / فیلم