Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@12:00:13 GMT

نماینده اسکار ۲۰۲۰ افغانستان آذرماه به ایران می‌آید

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۸۱۸

فیلم سینمایی «حوا، مریم، عایشه» نماینده افغانستان در اسکار ۲۰۲۰، از آذرماه در برخی سینماهای ایران به نمایش در می‌آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صحرا کریمی کارگردان «حوّا، مریم، عایشه» که به عنوان فیلم منتخب افغانستان برای شرکت در بخش بین‌المللی اسکار ۲۰۲۰ انتخاب شده است، از نمایش این فیلم سینمای مستقل افغانستان در ایران خبر داد و نوشت: از ١٨ آذرماه فیلم «حوا، مریم، عایشه» در گروه هنر و تجربه نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم  داستان سه زن از طبقات مختلف اجتماعی را روایت می‌کند که همگی با چالش‌های بزرگی در زندگی خود روبرو هستند. حوّا یک زن خانه‌دار به شدت سنتی و  باردار است که فقط با فکر کودکی که در شکم دارد، شاد می‌شود. در دنیایی دورتر مریم، خبرنگار خبر تلویزیون که تحصیل کرده در تلاش است تا از شوهر خیانتکار خود طلاق بگیرد. سرانجام عایشه، یک نوجوان است که در رابطه‌ای ناخواسته باردار شده و اکنون آماده پذیرش ازدواج با پسر عموی خود می‌شود تا از شرم اجتماعی مادر شدن ناخواسته جلوگیری کند.

 

 

به گزارش فارس، «حوا، مریم، عایشه» را شرکت «نوری پیکچرز» متعلق به کتایون شهابی تولید کرده و پخش جهانی آن را نیز عهده‌دار است. آنجلینا جولی از نخستین فیلم بلند صحرا کریمی حمایت کرده است، به همین دلیل، برخی کارشناسان برای این فیلم شانس بالایی در رقابت‌های اسکار قائل هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم فوتبال بانوان جوان در مسابقات کمتر از ۱۸ سال آسیای مرکزی - کافا ۲۰۲۴ برابر ترکمنستان امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در شهر دوشنبه برگزار می‌شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ترکیب ایران را به شرح زیر اعلام کرد:    فاطمه صالحی-فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاچاریان-فاطمه رضایی-تانیا جهانشاهی-مائده بی رنگ-سمیه اسماعیلی - مریم دینی -زهرا خانلرزاده

دیگر خبرها

  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید