Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان پس از قبول استعفای رئیس کمیته انضباطی، سرپرستی را برای این کمیته تعیین و منصوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حکمی ابوالفضل حسن‌زاده محمدی را به‌عنوان سرپرست کمیته انضباطی معرفی کرد‌.

پیش از این اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود که از سمت خود بدلیل قبول پست جدید در دادگستری تهران استعفا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین تابناک ورزشی حسن زاده کمیته انضباطی انتصاب قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد

کمیته انضباطی رای خود در خصوص تخلف مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال تهران صادر و او را جریمه کرد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی در خصوص تخلف مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

مربی استقلال در مصاحبه بعد از بازی مقابل مس‌رفسنجان که به تساوی دو بر دو انجامید، مدعی شد که اگر رنگ پیراهن استقلال متقاوت بود، توپی که در دقایق پایانی گل تشخیص داده نشده بود، از سوی داوران گل اعلام می‌شد!

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال