Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: هواداران گرگانی سهم زیادی در پیروزی مقابل شیمیدر داشتند و در لحظات حساس به کمک تیم آمدند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهران شاهین طبع امشب پس از پیروزی تیم شهرداری گرگان مقابل شیمیدر قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این بازی فرصتی بود تا تیم‌مان را محک بزنیم و خوشبختانه با برتری زمین را ترک کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هواداران گرگانی سهم زیادی در این پیروزی داشتند زیرا در برخی لحظات بازیکنان ما تمرکز خود را از دست داده بودند و هواداران در آن لحظات به کمک تیم آمدند.

وی تصریح کرد: هدف ما همواره این بوده که هواداران گرگانی با خوشحالی سالن را ترک کنند و این موضوع برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

لیگ برتر بسکتبال| تداوم پیروزی‌های شهرداری گرگان در روز شکست ذوب‌آهنلیگ برتر بسکتبال| پیروزی شیرین شهرداری گرگان مقابل شیمیدرلیگ برتر بسکتبال| شکست خانگی توفارقان آذرشهر در مصاف با شورا و شهرداری قزوین

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص حساسیت و حواشی این دیدار گفت: امیدوارم همواره احترام افراد حفظ شود زیرا این مسابقه هم مانند سایر مسابقات بود و البته برخی عکس العمل‌ها در جریان بازی طبیعی است.

شاهین‌طبع افزود: بازیکنان بزرگ سعی می‌کنند واکنش‌های خود را کننرل کنند و امیدوارم بازیکنان ما هم این کار را انجام دهند.

وی در خصوص دیدار بعدی تیمش مقابل اکسون در تهران یادآور شد: بازی بسیار سختی است و ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار انجام خواهیم داد.

لازم به ذکر است؛ محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم پس از شکست تیمش مقابل شهرداری گرگان با خبرنگاران مصاحبه نکرد.

دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و شیمیدر قم در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد که شهرداری گرگان با نتیجه 73 بر 58 به برتری رسید.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال ایران، تیم شهرداری گرگان موفق شد در بازی دوم سری نیز برابر مهرام به پیروزی دست یافته و به یک قدمی فینال لیگ برتر ایران برسد.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ که امروز (یک‌شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین بازی خانگی خود نیز با نتیجه ۷۶ - ۷۰ به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌نهایی دو بر صفر از مهرام پیش بیفتند.

دو بازی آینده این دو تیم مرحله نیمه‌نهایی نیز به میزبانی تیم مهرام در شهر قدس (تهران) برگزار خواهد شد و در صورتی شهرداری گرگان در یکی از این دو بازی به پیروزی برسد، می‌تواند به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر شود.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را در این دیدار به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده سری شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد