Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظر از آمادگی صدا و سیمای بوشهر برای انعکاس فعالیت‌ها در حوزه تنظیم و نظارت بر بازار خبر داد و بیان کرد: مردم باید در جریان فعالیت‌ها در حوزه نظارت و گشت‌های بازرسی قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،سید حسین ناظر، مدیر کل صداوسیمای مرکز بوشهر در نشست با مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار داشت: در پی افزایش قیمت بنزین مردم دغدغه‌هایی دارند که باید اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از آمادگی صدا و سیمای بوشهر برای انعکاس فعالیت‌ها در حوزه تنظیم و نظارت بر بازار خبر داد و بیان کرد: مردم باید در جریان فعالیت‌ها در حوزه نظارت و گشت‌های بازرسی قرار بگیرند.

 

مدیر کل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به دغدغه مردم درباره نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها اشاره کرد و افزود: برنامه‌سازان صدا و سیما آماده انعکاس فعالیت‌های نظارت و گشت‌های بازرسی هستند.

 

وی، صدا و سیما را حلقه واسط بین مردم و دولت عنوان و اضافه کرد: برای جلب اعتماد مردم، گروه‌های مختلفی در صدا و سیما برای تهیه گزارش از بازرسی‌ها، صدور احکام برای متخلفان و همچنین معرفی واحدهای صنفی نمونه در حال فعالیت هستند.

 

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت هم با اشاره به اینکه شکایت‌ها و گزارش‌های گران‌فروشی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود افزود: گزارش‌های مردمی در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن یعنی ۲۴ ساعت بعد از دریافت، رسیدگی و برای اجرای حکم به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

 

رضا جمالی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد شکایات مردمی در روزهای اخیر مربوط به گران‌فروشی در بخش حمل و نقل درون شهری بوده است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد هفته بسیج کتاب هفته کتاب سهمیه بندی بنزین کتابخوانی اصفهان نظارت و بازرسی تنظیم بازار استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات بر برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی باید با تلاش مضاعف بستر انتخابات پر شور را فراهم کنند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در حوزه خرم آباد و چگنی گفت: همه تجهیزات برای برگزاری انتخابات فراهم است و بزودی نیز مردم از طریق رسانه با فرآیند آموزش رأی گیری الکتررونیک آشنا خواهند شد.
استاندار لرستان در ادامه با تشکر ازریاست سازمان صدا و سیما در ایجاد کانال‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی در دور اول انتخابات گفت: این کار موجب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شد.
 شفقت در ادامه ازمدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز قدر دانی کرد و گفت: صدا و سیمای استان لرستان برای دور دوم انتخابات برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است.
 مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز گفت: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.
 علیرضا شیروی گفت: در دور اول انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.
 وی افزود: در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار می‌شود، که اوایل هفته آینده ضبط آن آغاز خواهد شد.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان