Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت نسبتا زیادی از زمان معرفی سخت افزار نسل بعدی کنسول‌ها می‌گذرد و بسیاری از توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای در حال ساخت بازی خود برای نسل بعدی کنسول‌ها هستند و قصد دارد پس از عرضه نسل بعدی کنسول‌ها آن‌ها نیز به سرعت بازی خود ارا روانه بازار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای صحبت درباره عناوین نسل بعدی کنسول‌ها خیلی زود است و نمی‌توان پیش از معرفی نسل بعدی کنسول‌‍‌ها درباره بازی‌های این عناوین حرف زد و بهتر است تا زمان عرضه کنسول‌های بعدی شرکت‌ها صبر کرد. اما یکی از عناوین محبوب شرکت Square Enix که دارای طرفداران بسیار زیادی است و تاکنون ۱۴ نسخه از آن وارد بازار شده بازی Final Fantasy است یکی از کاربران به تازگی اعلام کرده که شرکت سازنده این بازی قصد دارد نسخه ۱۴ این بازی را برای نسل بعدی کنسول شرکت سونی یعنی کنسول PS5، روانه بازار کند.

طبق اعلام این کاربر بازی Final Fantasy برای نسل بعدی کنسول‌ها در قالب یک بازی MMORPG عرضه خواهد شد. همچنین یکی از سازندگان اسکور انیکس نیز اعلام کرده است که این شرکت در حال کار روی عنوانی برای نسل بعدی کنسول‌هاست اما تا زمان معرفی نسل بعدی کنسول‌‍‌ها قرار نیست از این بازی اطلاعاتی منتشر شود. اما با توجه به تایید این سازنده و اعلام کاربر آگاه، انتظار می‌رود این بازی همان عنوان Final Fantasy 14 باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی سال ۲۰۱۹ را انتخاب کنید + معرفی عناوین

داستان بازی Final Fantasy 14 یکی از داستان‌های بسیار خوب در دنیای عناوین رایانه‌ای است؛ اما این عنوان هنگام عرضه به شدت شکست خورد تا جایی که شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد قصد دارد قابلیت کراس اور را به این بازی اضافه کند و قرار است در آینده‌ای نزدیک این بازی برای کنسول Xbox One نیز وارد بازار شود. با این حال ظاهرا قرار است روند ساخت مجموعه Final Fantasy همچنان ادامه پیدا کند و در نسل بعدی کنسول‌ها نیز شاهد این بازی خواهیم بود.

انتهای پیام/

عرضه بازی Final Fantasy 14 برای نسل بعدی کنسول‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین روزنامه‌های اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نوزدهمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود، تثبیت رتبه دهم ایران با افزایش ۱۳۰ هزار تن تولید فولاد و برپایی ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان دیگر عناوین روزنامه‌های امروز اصفهان است.

دیگر خبرها

  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • حسابرسی از شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران در شورا
  • عناوین روزنامه‌های اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳