Web Analytics Made Easy - Statcounter

قریب آبادی گفت: سی امین جشنواره تئاتر فجر استان گلستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و ۲ اثر به جشنواره تئاتر فجر کشور معرفی شد.

«محمود قریب آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ۳۵ اثر به سی امین جشنواره تئاتر استان گلستان ارسال شده بود که از این میان هشت اثر به مرحله استانی پس از ارزیابی های داوران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: بر اساس نظر داوران در بخش  طراحی لباس خانم «مهدیه بوژ مهرانی»  برای طراحی لباس تئاتر «راشومون» برگزیده شد.

 

قریب‎آبادی متذکر شد: در بخش موسیقی به صورت مشترک آقایان «نیکیار کشمیری» و «میترا علی آبادی» برای موسیقی نمایش «کورتکس» برگزیده شدند و همچنین دربخش طراحی صحنه و دکور آقای «فرشید مصدق» برای طراحی صحنه نمایش «راشومون» بر اساس نظر داوران برگزیده شد.

 

وی بیان کرد: در بخش بهترین بازیگر مرد جایز سوم این بخش به صورت مشترک به آقایان «سید مهدی صمدی» برای نمایش «نقل سرخ» و «سیاوش بنی حسین» برای نمایش «وصالخوانی درباره چند بی شعور » رسید.

 

مدیر روابط عمومی ارشاد اسلامی گلستان متذکر شد: جایز دوم این بخش به «محمد حسین صفایی» برای نمایش وصال خوانی رسید و همچنی جایزه نخست بازیگری مرد نیز به پور نیک کاووش تعلق گرفت.

 

قریب آبادی بیان کرد: در بخش بهترین بازیگر زن مقام سوم را «اناهید شمالی» در بازی در «کورتکس»، جایز دوم «ساجده معزی» در نمایش «راشومون» و جایزه نخست بازیگر زن به صورت مشترک به تمام بازیگران زن نمایش «متساوی الساقین» تعلق گرفت.

 

وی با بیان اینکه در بخش کارگردانی هیئت داوران مقام سوم در نظر نگرفتند، تاکید کرد: مقام دوم این بخش  به «امام دین رجبلو» برای نمایش «متساوی الساقین» و مقام نخست به «پورنیک کاووش» برای وصالخوانی رسید.

 

مدیر روابط عمومی ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد:  همچنین در بخش متن نمایش  مقام دوم نمایش نویسی مشترکان به « پورنیک کاووش» و «بهمن ولیان» برای وصالخوانی رسید.

 

قریب آبادی تاکید کرد:  همچنین مقام نخست نمایش نامه نویسی به «عماد رجبلو» برای نمایش «متساوی الساقین» رسید.

 

 وی در پایان بیان کرد: دو اثر وصال خوانی و متساوی الساقین بر اساس نظر داوران از این جشنواره به جشنواره تئاتر فجر کشور معرفی شدند و همچنین رضا صابری، شکر خدا گودرزی و حمید کاکاسلطانی سی امین جشنواره تئاتر گلستان را داوری کردند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی هفته بسیج مسجد کتابخانه اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد مساجد اغتشاشات جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»

آخرین قسمت از برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» که اولین رقابت تخصصی در زمینه شعر است، جمعه ۳۱ فروردین ماه پخش شد و در این قسمت از برنامه، برگزیدگان فصل اول برنامه معرفی شدند.

در آخرین قسمت از برنامه «سرزمین شعر» محمد سعید میرزایی به سرگروهی مصطفی محدثی خراسانی، علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی به سرگروهی فریبا یوسفی، محمد حسین ملکیان به سرگروهی محمود حبیبی کسبی و آرزو سبزوار قهفخری به سرگروهی فریبا یوسفی به مرحله پایانی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند. پس از ارزیابی توسط داوران برنامه، محمد سعید میرزایی نفر اول، علیرضا رجبعلیزاده کاشانی نفر دوم و محمد حسین ملکیان و آرزو سبزوار قهفرخی به صورت مشترک نفر سوم این دوره از رقابت تخصصی شعر شدند.

برگزیده نفر اول در این برنامه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و نفر سوم (نفر سوم و چهارم) ۵۰ میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

همچنین موسی عصمتی شاعر روشندلی که از افراد سرگروه محمود اکرامی فر بود نیز به دلیل بازدید ویدیئوی شعرخوانی اش در شبکه‌های اجتماعی که بیش از یک میلیون بار مشاهده شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است مبلغ ۳۰ میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت کرد.

اولین فصل از برنامه «سرزمین شعر» به تهیه کنندگی علی زارعان از شنبه ۲۶ اسفند پخش خود را آغاز کرد و هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • اجرای نمایش «جنگ و صلح» در جشنواره تئاتر «مونو دراما» تونس