Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@19:49:12 GMT

نتانیاهو رسما به فساد متهم شد‎

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۱۱۴

نتانیاهو رسما به فساد متهم شد‎

خبرگزاری تسنیم: به نقل از رویترز، آویخای مندلبلیت مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی، رسما بنیامین نتانیاهو را به فساد متهم کرد.

‎نتانیاهو با سه پرونده فساد موسوم به پرونده های 1000 و 2000 و 4000 دست و پنجه نرم می کند.

براساس اعلام رسانه های رژیم اسرائیل، دادستان کل امشب نتانیاهو را به رشوه خواری در پرونده 4000 و خیانت در امانت و کلاهبرداری در پرونده های 1000 و 3000 متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده 4000 مربوط به تلاش نتانیاهو برای پوشش تبلیغاتی مثبت خود در سایت خبری "والا" در مقابل ارایه تسهیلات دولتی به مالک این سایت است که شاوول ایلوویچ است. ایلوویچ رئیس شرکت مخابرات بیزک است. او با گرفتن این تسهیلات صدها میلیون دولار بدست آورده است. این پرونده مربوط به زمانی است که نتانیاهو وزارت ارتباطات را تا سال 2017 در کنار پست نخست وزیری در دست داشت.

براساس پرونده "1000"، نتانیاهو هدایایی به ارزش میلیون ها شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) از جمله سیگارهای کوبایی گرانقیمت از یک بازرگان ثروتمند به نام ارنون میلتشین دریافت کرده است.

اگر اتهام دریافت رشوه نتانیاهو ثابت شود، به موجب قانون رژیم صهیونیستی، او باید 10 سال زندانی شود.

پرونده "2000"درخصوص تلاش نتانیاهو برای امضای قراردادی با روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت به منظور دستیابی به یک پوشش ویژه خبری در جریان انتخابات سال 2014 میلادی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: نتانیاهو رشوه متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم شدن رژیم صهیونیستی به نسل‌ کشی در غزه در گزارش سازمان ملل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در سرزمین‌های فلسطینی گزارشی را تهیه کرده است که در آن جنایات نسل‌کشی اسرائیل در نوار غزه مستندسازی شده است.

گزارشگر سازمان ملل با بیان اینکه دلایل منطقی وجود دارد که بگوییم اسرائیل مرتکب جنایات نسل‌کشی زیادی در نوار غزه شده است، تأکید کرد که ماهیت و اندازه حمله اسرائیل به غزه نشان دهنده قصد نابودی فیزیکی فلسطینیان است.

قرار است گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در سرزمین های فلسطین امروز به شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو ارائه شود.

خبرگزاری فرانسه در واکنش به گزارش گزارشگر سازمان ملل متحد به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: ما هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم اسرائیل در حال انجام اقدامات نسل‌کشی در غزه است.

در بیانیه نمایندگی اسرائیل در سازمان ملل در ژنو نیز آمده است که «گزارش گزارشگر سازمان ملل بخشی از کارزار برای تضعیف اسرائیل است».

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • اسرائیل رسما ترور مرد شماره ۳ حماس را گردن گرفت
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست
  • رژیم صهیونیستی رسما ترور مروان عیسی را تایید کرد
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • متهم شدن رژیم صهیونیستی به نسل‌ کشی در غزه در گزارش سازمان ملل
  • استعفای یک عضو کابینه جنگ نتانیاهو