Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دادستانی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای به‌طور رسمی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم، را به تقلب، دریافت رشوه و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم کرد.

دادستانی رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌هایی به وکیل نتانیاهو و رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، سلب مصونیت پارلمانی نتانیاهو را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو یک ماه فرصت دارد تا به این درخواست دادستانی اعتراض کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد

به گزارش صدای ایران،جلال آفاقی در این ارتباط اظهار کرد: متهم اصلی و شرکت تجاری مرتبط با وی با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خویش خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، آفاقی افزود: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دادستانی قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • تمسخر نتانیاهو در تلویزیون رژیم صهیونیستی + فیلم
  • هدف نتانیاهو از حمله به رفح چیست؟
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد