Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:42:12 GMT

شهرداری گرگان پیروز بازی بزرگ هفته ششم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۱۷۷

شهرداری گرگان پیروز بازی بزرگ هفته ششم

شهرداری گرگان در حساس‌ترین بازی هفته ششم لیگ‌ برتر بسکتبال مقابل شیمیدر قم به پیروزی دست یافت.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، رقابت‌های هفته ششم لیگ‌ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر پنج‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی، تیم شیمیدر قم، مدعی کسب عنوان قهرمانی، با حساب ۵۸ - ۷۳ نتیجه را به میزبان‌ مدعی‌ خود یعنی شهرداری گرگان واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به این ترتیب شهرداری‌ گرگان‌ پنجمین پیروزی خود را کسب کرد و تیم شیمیدر نیز سومین شکست خود در فصل جاری را متحمل شد. شاگردان محمدرضا اسلامی پیش از این نیز برابر دو تیم مدعی پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران نتیجه را واگذار کرده بودند.

 

در سایر دیدارها نیز رعد پدافند هوایی شهرکرد از سد نیروی زمینی تهران گذشت. شهرداری بندرعباس ذوب آهن اصفهان را شکست داد، پتروشیمی بندرامام مقابل اکسون تهران پیروز شد و توفارقان آذرشهر نیز برابر شورا و شهرداری قزوین تن به شکست داد.

 

نتایج بازی‌های امروز به شرح زیر رقم خورد:

 

نیروی زمین تهران ۷۷ - ۱۰۱ رعد پدافند هوایی شهرکرد


شهرداری بندرعباس ۷۴ - ۶۰ ذوب‌آهن اصفهان


توفارقان آذرشهر ۸۳ - ۸۷ شورا و شهرداری قزوین


شهرداری گرگان ۷۳ - ۵۸ شیمیدر قم


پتروشیمی بندر امام ۸۶ - ۷۸ اکسون تهران

 

دیدار تیم‌های مس کرمان با مهرام تهران و دیدار تیم‌های نفت آبادان با آویژه صنعت مشهد نیز با تصمیم مسئولان فدراسیون لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 

لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای تبریز در نبرد هفته قبل خود در خانه مقابل ذوب آهن تن به شکست سختی دادند که تعویض عجولانه عارف آقاسی و مهید شیری در همان ابتدای بازی کمی برنامه‌های دفاعی این تیم را به‌هم ریخت تا در نهایت با چهار گل شکست خوردند.

عارف آقاسی که با دریافت کارت زرد دیدار بعدی تیمش را از دست داده و در مازندران نمی‌تواند در مقابل نساجی بازی کند، با جدیت و تلاش همیشگی خود در تمرینات این‌تیم حاضر است تا در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به میدان برود.

مدافع خوزستانی که یکی از بهترین‌های این فصل تراکتور بوده، همراه با شجاع خلیل‌زاده زوج خوبی را در قلب خط دفاعی تیمش ساخته و سرمربی بعد تراکتور روی این زوج برای ادامه مسابقاتش قطعا حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

تراکتور در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران علاوه بر عارف آقاسی، نمی‌تواند از محمد حسینی هم در خط دفاعی بهره ببرد و دست این تیم در عقب زمین خالی است.

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان