Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:31:00 GMT

بازگشت هافبک جنجالی به ترکیب آرسنال

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۲۷۸

بازگشت هافبک جنجالی به ترکیب آرسنال

اونای امری خبر از بازگشت گرانیت ژاکا به ترکیب اصلی آرسنال داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در ماه گذشته گرانیت ژاکا بعد از تعویض شدن در دیدار مقابل کریستال پالاس واکنش تندی نسبت به هو شدن از سوی هواداران نشان داد و از آن روز جایی در ترکیب توپچی ها نداشت. اما اونای امری مدعی شد این هافبک سوئیسی در دیدار این هفته مقابل ساوتهمپتون به ترکیب آرسنال باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اونای امری گفت: "گرانیت ژاکا اجساس بهتری داشته و قصد دارد دوباره اعتماد هواداران آرسنال را بدست آورد. ما فردا در مورد اینکه گرانیت ژاکا در ترکیب اصلی قرار می گیرد یا نه، تصمیم گیری می کنیم، اما من می خواهم وی دوباره اعتماد به نفس خود را به دست آورده و احساس راحتی هنگام بازی کردن داشته باشد. کم کم ما باید به بازگشت گرانیت ژاکا به ترکیب و ایجاد ارتباط بین او و هواداران کمک کنیم. این ارتباط هنگام خوب بازی کردن و رقم زدن لحظاتی خوب حاصل خواهد شد.

 

هم من و هم بازیکنان دوباره قصد داریم به سمت اهداف خود حرکت کرده و ذره ذره فاصله با چهار تیم برتر جدول خود را کم کنیم. ما باید دوباره با هواداران ارتباط برقرار کنیم و این مهم با نمایش های بهتر، کنترل بازی برای 90 دقیقه و شخصیت ما رقم خواهد خورد. ما نتوانسته ایم در خانه اینگونه باشیم و امیدوارم این هفته و در دیدار مقابل ساوتهمپتون این اتفاق رخ دهد."

آرسنال گرانیت ژاکا اونای امری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال گرانیت ژاکا اونای امری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

بیشتر بخوانید: رشیدی: استقلال در بازی با شمس‌آذر نصف جان‌مان کرد

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228179 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟