Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله گفت: نیروهای انقلابی با جریان سازماندهی شده فتنه ۹۸ آمریکایی مقابله کردند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار حسین‌ الله‌کرم امشب در جلسه‌ای با عنوان «تبعیت از ولایت فقیه» با بیان اینکه آرامش کنونی کشور را مدیون رهبر معظم انقلاب هستیم، اظهار داشت:‌‌ مقابله دشمنان با ما نتیجه‌ای نداد و آنها بر این باور بودند که می‌توانند در برجام موفق عمل کنند، اما‌ آمریکا‌ با خروج از ‌برجام تلاش کرد‌ تا ‌مشکلات متعددی در ایران ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ‌آنها قصد جلوگیری از برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را داشتند، افزود: دشمنان برنامه‌های بسیاری تنظیم کردند اما به هدف خود نرسیدند و نخواهند رسید؛ به فرموده امام (ره) برخی برنامه‌های دشمنان در همان زمان نتیجه‌گیری نمی‌شود و برای آن زمان زیادی را سپری می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله با اشاره به افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: بنزین در اختیار 47 درصد مردم دارای خودرو در کشور قرار دارد در حالی که سایرین از این نعمت محرومند، همچنین میزان مصرف بنزین ما بسیار بالاست و مصرف را باید تا زیر 80 لیتر کاهش دهیم اما این امر پیش از تحقق نیازمند توجیه افکار عمومی است.

وی بیان کرد: 50 درصد از مردم شهر خودرو ندارند که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند که این افراد باید مورد توجه قرار گیرند، حضرت زهرا (س) در این باره فرمودند که خداوند پیروی از ما را سبب برقراری نظم در جامعه و رهبری ما را عامل وحدت و جلوگیری از تفرقه کرد.

الله‌کرم با بیان اینکه مردم ‌از عملکردهای اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان ‌ر‌ضایت ندارند، خاطرنشان کرد: ‌یک مجلس قوی دولت را بر جایگاه خود می‌نشاند تا در مسیر عملکرد صحیح حرکت ‌کند، اما دولت طوری عمل کرد که وضعیت طبقه متوسط به قشر پایین منتقل شد و قشر پایین زیر خط فقر رفتند.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله با بیان اینکه پس از سهمیه‌بندی بنزین ‌مقام معظم رهبری (ره) 3 وظیفه را برای مسئولان تعیین کردند، گفت: اول اینکه مسئولان نگذارند این گرانی به سایر گرانی‌ها اضافه شود، نیروهای امنیتی با اغتشاشات مقابله کنند و باید سایرین از اغتشاشگران جدا شوند.

الله‌کرم با بیان اینکه نیروهای انقلابی با جریان سازماندهی شده فتنه 98 آمریکایی مقابله کردند، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری (ره) زمانی که سران قوا تصمیم گرفتند باید خوشبین باشیم و اجرایی کنیم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس: اغتشاشگران به دنبال گرفتن کلانتری‌ها و مراکز حساس نظامی بودندحماسه‌ای ماندگار در تاریخ سیستان و بلوچستان / راهپیمایی ‌باشکوه مردم زاهدان در محکومیت ‌اغتشاشگران‌ + تصاویر‌آیت‌الله ‌صفایی‌بوشهری در گفت‌وگو با ‌تسنیم‌: ‌آشوب ها از ‌خارج ‌هدایت می‌شد / صف مردم از اغتشاشگران جداست

وی با بیان اینکه در حال حاضر باید 40 میلیون لیتر بنزین به فروش برسد که بخشی از 300 هزار میلیارد تومان جبران شود، تصریح کرد: دولت باید یارانه‌ها را پیش از این اتفاق توزیع می‌کرد که کمبود بودجه مردم جبران شود، چرا که در حال حاضر تنها 22 درصد از 60 درصد افرادی که یارانه می‌گیرند دارای خودرو هستند.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ‌برای برقراری ‌نظم و امنیت باید از ولایت فقیه تبعیت کنیم، افزود: اطاعت از این جریان نظم را به وجود می‌آورد، برخورد با فتنه نیز باید زیر پوشش جریان‌‎های انقلابی صورت پذیرد، باید با فتنه‌گران برخورد شدیدی داشته باشیم و هوشیاری، هوشمندی و بصیرت را لازمه حرکت خود بدانیم، ممنوعیت کمک به فتنه‌گران مسیر عبور از فتنه است.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب

جامعه کشتی ایران با انتشار پیامی نسبت به پیام تبریک رهبر انقلاب به این رشته قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان مقتدرانه به عنوان قهرمانی قاره کهن رسیدند. شاگردان محسن کاوه در تیم کشتی آزاد با ۱۹۰ امتیاز و شاگردان حسن رنگرز نیز با ۲۰۰ امتیاز این عناوین ارزشمند را برای ورزش ایران به ارمغان آوردند.

در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

پس از انتشار این پیام علیرضا دبیر امروز چهارشنبه در گفت‌گویی تلویزیونی با تشکر از مسوولان بلند پایه نظام به خاطر پیام‌های تبریک جهت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا گفت: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم. یک پیام دلگرم‌کننده برای قهرمانی تیم‌های آزاد و فرنگی در قاره آسیا صادر کردند. امیدوارم این ولی خدا از ما راضی باشند تا امام زمان (عج) نیز از ما راضی باشد.

همچنین جامعه کشتی در پیامی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

با سلام و احترام خدمت رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی (دامه برکاته)؛

پیام شما در پی قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های آسیایی قرقیزستان، مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است.

به عنوان عضو کوچکی از ایران بزرگ اسلامی، برایمان مایه مباهات و افتخار است که توانستیم بار دیگر دل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم عزیز را شاد کردیم و امیدواریم که با دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف، در میادین بین‌المللی آینده موفق باشیم.

دیگر خبرها

  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پیش بینی ۳۵ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره قدرت ایران |‌ ویدئو