Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@00:17:21 GMT

آخرین خبر‌ها از اتصال اینترنت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۳۳۷

آخرین خبر‌ها از اتصال اینترنت

از بیست و پنجم ابان ماه تا کنون اینترنت جهانی کشور قطع شده است، اما خبر‌های رسیده حکایت از آغاز وصل اینترنت در سراسر کشور دارد و اینترنت برخی مراکز همچون دانشگاه‌ها نیز متصل شده است.

بر اساس این گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اتصال تدریجی اینترنت در کشور را تایید کرده است. روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اینترنت بین‌الملل به‌زودی وصل خواهد شد، امنیت را مولفه‌ای بسیار مهم دانست و گفت: من شخصا به صورت مستمر در حال پیگیری هستم که با صلاح‌دید مراجع امنیتی و شورای امنیت کشور بتوانیم ارتباطات را مثل قبل برقرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت دو روز پیش گفته بود که شورای‌عالی امنیت کشور این تصمیم را گرفته و براساس آنچه اطلاع دارم در برخی استان‌ها که آرام آرام این اطمینان ایجاد شود که سوء‌استفاده از اینترنت صورت نمی‌گیرد این برگشت صورت خواهد گرفت.

امروز نیز دبیر شورای‌عالی مجازی در پاسخ به پرسشی مبنی بر زمان اتصال اینترنت به ایلنا گفته است: مسئولان به‌دنبال اتصال اینترنت در اسرع‌وقت هستند و امروز جلسه‌ای در این‌باره برگزار می‌شود که امیدواریم شرایط فراهم شود که این اقدام ناخواسته هرچه سریع‌تر پایان پیدا کند.

ایسنا نیز گزارش داده است: اینترنت ثابت برخی دانشگاه‌های بزرگ از جمله تهران، شریف، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، امیر کبیر، خواجه نصیر و برخی دیگر از مراکز دانشگاهی وصل شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اینترنت در استان‌های بوشهر و هرمزگان و برخی مناطق تهران برقرار شده و به مرور زمان در بقیه نقاط کشور نیز وضعیت اینترنت به حالت عادی بازخواهد گشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اینترنت کاربران اینترنت گرانی بنزین تجمع بنزینی قطع اینترنت وصل اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی گفت: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور