Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@11:16:31 GMT

پیام قدردانی هری کین از پوچتینو

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۳۴۴

به گزارش ایلنا، دوشنبه شب باشگاه تاتنهام تصمیم گرفت پس از پنج سال همکاری با مائوریسیو پوچتینو این سرمربی آرژانتینی را کنار بگذارد تا ژوزه مورینیو جانشین او شود.

هری کین، مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس که به همراه پوچتینو مسابقات بزرگی از جمله فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده با انتشار پیامی از سرمربی خود تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توئیت کین آمده است: " من همیشه از تو سپاسگزار خواهم بود چرا که برای رسیدن به رویاهایم من را کمک کردی. ما در 5 سال و نیم گذشته لحظات شگفت انگیزی داشتیم که من هرگز آن ها را فراموش نخواهم کرد. تو علاوه بر مربی، دوست من هم بودی و من از تو برای این ارتباط تشکر می‌کنم. در فصل بعدی زندگی ات موفق باشی!"

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هری کین تاتنهام پوچتینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی امیرعبداللهیان از نیروهای مسلح و سپاه

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی از فرماندمان ارشد سپاه و ارتش برای اجرای عملیات غرورآفرین «وعده صادق» قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان از رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

متن پیام تشکر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار محمد باقری رییس محترم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برادر ارجمند امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، برادر ارجمند سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَی الدَّارِ

بدین وسیله مراتب قدردانی خود و دستگاه سیاست خارجی را از برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای دقیق و تأثیرگذار عملیات ظفرمند «وعده صادق» که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به اقدامات شرارت‌آمیز رژیم صهیونیستی در منطقه و به شهادت‌رساندن جمعی از فرماندهان رشید سپاه در ساختمان بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق انجام پذیرفت، اعلام می‌دارد.

بی‌گمان اجرای این اقدام ارزشمند و پیچیده نظامی که بر اساس اصل شناخته شده «دفاع مشروع» و منطبق بر قوانین و مقررات شناخته‌شده بین‌المللی صورت گرفت، تعریفی نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا ارایه و بار دیگر توان بازدارندگی نیروهای مسلح جان بر کف کشورمان را به رخ دشمنان قسم خورده اسلام و ایران عزیز کشید.

عملیات ظفرمند وعده صادق ضمن ایجاد ظرفیت‌های بیشتر برای دستگاه دیپلماسی کشور در میدان مناسبات بین‌المللی و منطقه‌ای، افزایش حس وطن‌دوستی و غرور ملی بین آحاد مردم ایران اسلامی را در پی داشته و ضمن تقویت بازدارندگی راهبردی در برابر دشمنان قسم خورده نظام، بر سرعت زوال و فروپاشی ساختار جعلی صهیونیستی خواهد افزود. ضمن ابراز تشکر مجدد، توفیقات روزافزون آن برداران عزیز و جان برکف را از خداوند بزرگ مسالت می‌نماید.

دیگر خبرها

  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • پیام علیرضا داودنژاد برای تشکر از هم‌دردی‌ها و همدلی‌ها
  • پیام تشکر آیت‌ الله مکارم‌ شیرازی از عملیات وعده صادق
  • همراهی رادیو پیام و آوا در پویش «روز معلم»
  • پیام قدردانی امیرعبداللهیان از نیروهای مسلح و سپاه
  • پیام تشکر امیرعبداللهیان از فرماندهان نظامی ایران