Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صحرا کریمی، کارگردان افغانستانی، امروز در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد: «فیلم «حوا٬ مریم و عایشه» از ۱۸ آذر روی پرده سینماهای ایران می‌رود.»

رییس نهاد افغان فیلم در این‌باره افزود: «این برای نخستین بار است که یک فیلم مستقل از افغانستان در ایران به نمایش درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«حوا٬ مریم و عایشه» به کارگردانی صحرا کریمی، زندگی سه زن افغان از قشرهای مختلف جامعه را به تصویر می‌کشد که با چالش‌های بزرگی مواجه هستند. این فیلم در بخش افق‌های هفتاد و ششمین جشنواره ونیز به نمایش درآمد و منتخب کشور افغانستان برای جوایز اسکار ۲۰۲۰ است. 

۵۷۵۷ کد خبر 1323115

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اکران سینما گروه سینمایی هنر و تجربه افغانستان سهمیه بندی بنزین بنزین ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس تجمعات اعتراضی فوتبال اروپا استان آذربایجان شرقی دونالد ترامپ لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • چرا برخی از مهاجران افغان از ایران خارج شدند؟
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم