Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص برگزاری بازی فردای پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به نزدیک شدن به شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و فشردگی مسابقات، ما و مربیان تیم تمایل داشتیم تا بازی با نفت مسجدسلیمان فردا برگزار شود. این در حالی است که هواداران می‌توانند تا دقیقه ۷۵ بازی  به صورت اینترنتی بلیت خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما در حال تلاش هستیم تا بلیت‌فروشی در نیم‌فصل دوم در اختیار باشگاه باشد.

وی درباره پرداختی به بازیکنان پرسپولیس افزود: ان‌شاءالله دیگر مشکل مالی نخواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد تا نیم‌فصل بتوانیم دریافتی اعضای تیم را به ۵۰ درصد برسانیم. امروز ۱۰ درصد از مبالغ بازیکنان واریز شد و تا یک هفته دیگر هم سعی می‌کنیم پرداختی دیگری داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه فسخ قرارداد با بشار رسن گفت: چنین مسئله‌ای مطرح نیست و فسخ قرارداد با رسن کاملاً شایعه است.

انصاری‌فرد در خصوص جذب مهاجم تصریح کرد: سه گزینه برای خط حمله به آقای کالدرون معرفی کردیم و قرار است وی نظرش را در این خصوص اعلام کند.

وی ادامه داد:‌ در تلاش هستیم که بتوانیم در تعطیلات نیم‌فصل یا در تابستان سال آینده یک بازی دوستانه با تیمی بزرگ از اروپا داشته باشیم و در این مخصوص به زودی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت شدن پول برانکو و شکایت‌هایی که وجود دارد، اظهار داشت: حق و حقوق آقای برانکو و فرناندو گابریل را پرداخت خواهیم کرد و در حال بررسی شکایت بودیمیر هستیم.

255 41

کد خبر 1323397

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد سهمیه بندی بنزین بنزین باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا تجمعات اعتراضی دونالد ترامپ استان آذربایجان شرقی فوتبال اروپا تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، منتخب مردم قم در مدرسه علمیه خواهران شهید غفاری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد و با زدن سفارت ایران زمینه را برای انتقام سخت فراهم کرد.

وی افزود: حمله به سفارتخانه یک کشور حمله به خاک آن کشور تلقی می‌شود به همین دلیل ایران از این حق برخوردار شد که به خاک اسرائیل حمله کند.

روانبخش گفت: ایران با برنامه‌ای بسیار حساب شده و با اطلاع دادن به همه کشور‌های همسایه و اروپایی و امریکایی حتی زمان پاسخ را هم مشخص کرد.

نماینده مردم قم افزود: ایران به رغم تقاضای امریکا و اسرائیل و کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای انتقام سختی گرفت که در نوع خود تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی بیان داشت: موشک‌های ایرانی از لایه‌های مختلف عبور کرد و به هدف اصابت کرد.

روانبخش گفت: همه دنیا فهمیدند ایران می‌تواند رژیم اشغالگر را از روی زمین محو کند شعار ۲۵ سال نابودی اسرائیل یک شعار نیست بلکه واقعیت دارد.

 

دیگر خبرها

  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل