Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:29:28 GMT

دستگیری یک مدیر تلگرامی به اتهام اغتشاش بنزینی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۵۵۷

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار سید محمود میرفیضی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در پی بروز برخی تجمعات در اعتراض به گرانی بنزین و سوءاستفاده معاندان نظام برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد اغتشاش در جامعه، موضوع در دستور کار یگان‌های اجرایی پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در پی بروز برخی تجمعات در اعتراض به گرانی بنزین و سوءاستفاده معاندان نظام برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد اغتشاش در جامعه، موضوع در دستور کار یگان‌های اجرایی پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی مازندران افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس فتا شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مدیر یک کانال تلگرامی با ۲۳ هزار دنبال کننده در فضای مجازی که با راه‌اندازی کمپین، بنزین نزنیم، مردم را به اغتشاش و اخلال در نظم عمومی ترغیب می‌کرد، شدند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی قضایی متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی تجهیزات ارتباطی مربوطه کشف شده است.

فرمانده انتظامی مازندران از معرفی متهم به مرجع قضایی خبر داد و از مردم با بصیرت استان خواست؛ به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان که با بهانه‌های مختلف در فضای مجازی و حقیقی به دنبال ایجاد آشوب، اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشورند توجه نکرده و همواره صف خود را از آشوب‌طلبان جدا کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین مدیر تلگرامی اغتشاشات اعتراضات بنزینی پلیس فتا قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ناتو درباره بروز «جنگ ترکیبی» در عمق دریاها هشدار داد

فرمانده سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مدعی شد که زیرساخت‌های مستقر در اعماق دریاها، بعد از خرابکاری در خطوط لوله گاز [نورد استریم]، در مقابل تهدیدهای روسیه آسیب‌پذیر هستند .

به گزارش مشرق، دیدیه مالتره دریاسالار و معاون ستاد فرماندهی نیروی های دریایی متفقین (مارکوم) ناتو مدعی شد: امنیت یک میلیارد نفر در سراسر اروپا و آمریکای شمالی در نتیجه تلاش های روسیه برای هدف قرار دادن زیرساخت های آسیب پذیر گسترده از جمله مزارع بادی، خطوط لوله و کابل های برق در خطر است.

وی ادامه داد: شبکه کابل ها و خطوط زیر آب که برق اروپا و ارتباطات اروپا به آنها متکی هستند برای مقاومت در مقابل «جنگ ترکیبی» مسکو و سایر دشمنان ناتو ساخته نشده اند.

مالتره مدعی شد: ما می دانیم که روس ها جنگ های هیبریدی زیادی را در زیر دریا توسعه داده اند تا اقتصاد اروپا را از طریق کابل ها، کابل های اینترنت و خطوط لوله مختل کنند. کل اقتصاد ما زیر آب در معرض تهدید قرار دارد.

این مقام ناتو اضافه کرد: ما می دانیم که روس ها تا ساخت زیردریایی های هسته ای برای عملیات در زیر دریا پیش رفته اند بنابراین ساده لوح نیستیم و ما به عنوان کشورهای عضو ناتو با یکدیگر همکاری می کنیم.

گاردین نوشت: این اظهارات بعد از وقوع ۲ حادثه مشکوک به خرابکاری در خطوط لوله گاز مطرح شد. اولین حادثه در دریای بالتیک و در خطوط نورد استریم یک و ۲ در ماه سپتامبر (شهریور) سال ۲۰۲۲ رخ داد و دومی سال گذشته میلادی در خط زیردریایی بالتیک کانکتور (بین فنلاند و استونی) اتفاق افتاد. با وجود تحقیقات گسترده از سوی کشورهای مختلف، پرونده این حوادث هنوز حل نشده باقی مانده است. در عین حال فنلاند دسامبر گذشته مدعی شد که همه شواهد نشان می دهند که یک کشتی چینی به شکل عمدی با لنگر خود به این خط لوله آسیب رسانده است.

فرمانده ناتو گفت بیش از یکهزار روز را زیر دریا گذرانده است و بسیاری از زیرساخت‌های فعلی برای اولین بار توسط بخش خصوصی توسعه داده شد. این امر محیط زیست دریا را به طور چشمگیری تغییر داده و آن را به شدت آسیب‌پذیر کرده است.

وی افزود: آنها [شرکت‌های مسئول ساخت این زیرساخت ها] نمی‌دانستند که چنین جنگ هیبریدی به این سرعت توسعه خواهد یافت. بیش از ۹۰ درصد از اینترنت زیر دریا است. همه ارتباطات ما بین آمریکا، کانادا و اروپا از زیر دریا است، بنابراین آسیب پذیری های زیادی وجود دارد.

وی گفت: مارکوم «بیش از ۱۰۰ کشتی، زیردریایی هسته‌ای و زیردریایی معمولی» دارد که در آب‌های قطب شمال، دریای سیاه، اقیانوس اطلس، بالتیک و مدیترانه مشغول گشت ‌زنی هستند.

مالتره همچنین امنیت این مناطق را یک موضوع نگران کننده و مهم توصیف کرد و مدعی شد که امنیت نزدیک به یک میلیارد غیرنظامی در کشورهای عضو ناتو تهدید می شود.

این مقام ناتو اذعان کرد که حتی با همه این گشت زنی ها، محافظت از تمام زیرساخت‌های زیردریایی غیرممکن است و مسئولیت اصلی حفاظت از زیرساخت‌ها بر عهده کشورهای عضو [این ائتلاف نظامی] است.

وی افزود: ما در حال حاضر توجه ویژه ای به روس ها وجود دارد، اما نظارت دائمی بر هر کابل بسیار دشوار است. این امکان وجود ندارد. بسیاری از کشورها - نروژ، سوئد، دانمارک نیز - پهپادها، حسگرها، وسایل نقلیه زیرآبی بدون سرنشین را توسعه داده‌اند تا بتوانند به سرعت تحرکات مشکوک یا اشتباهی را شناسایی کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • فرمانده ناتو درباره بروز «جنگ ترکیبی» در عمق دریاها هشدار داد