Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@19:20:08 GMT

سهمیه بنزین آذرماه امشب شارژ می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۵۷۶

سهمیه بنزین آذرماه امشب شارژ می‌شود

رویداد۲۴ بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد. براساس مصوبه این شورا سهمیه سوخت خودرو‌هایی که در کارت خودرو دوگانه سوز قید شده ۳۰ لیتر درماه، خودرو‌های تک سوز ۶۰ لیتر درماه است و خودرو‌های مربوط به دستگاه‌های اجرایی بدون سهمیه و باقیمت آزاد محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر یکهزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.   بیشتر بخوانید:
جزئیات سهمیه بنزین سرویس مدارس اعلام شد
سهمیه کامل آبان از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز شده و بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سهمیه سوخت آبان ماه مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت ها، حتی افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند، در کارت‌های سوخت شخصی آن‌ها ذخیره شده و در ماه‌های بعد قابل استفاده خواهد بود. درضمن سهمیه سوخت هر خودرو تا شش ماه در کارت سوخت هر خودرو قابل ذخیره سازی است.

همچنین لازم به ذکر است برخی شایعات منتشر شده درباره تخصیص سهمیه سوخت به یکی از خودرو‌های مالکان چند خودرو، صحت نداشته و سهمیه سوخت به کارت سوخت تمامی خودرو‌ها تعلق می‌گیرد و تاکنون سیاست دیگری به این شرکت ابلاغ نشده است. برچسب ها: رویداد24 ، سهمیه بنزین آذرماه ، شارژ کارت سوخت سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سهمیه بنزین آذرماه شارژ کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: سوخت‌های قاچاق به ارزش سه هزار میلیارد ریال، از مخازن و محل‌های دپو گازوئیل در چند منزل کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: در این زمینه ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان