Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@07:26:59 GMT

۴۸ هزار کلاس درس به سامانه گرمایشی ایمن مجهز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۵۹۳

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در دو سال گذشته ۴۸ هزار بخاری نفتی از کلاس‌های درس برچیده شده و این کلاس‌ها به سامانه گرمایشی ایمن و استاندارد مجهز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   مهراله رخشانی‌مهر عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع ۱۳۶ هزار کلاس درس غیرایمن کشور، در دو سال اخیر بخاری‌های نفتی از ۴۸ هزار کلاس درس برچیده شده، ولی هنوز حدود ۸۵ هزار کلاس درس از سیستم گرمایشی غیرایمن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه براساس اصول نظام مهندسی بردن شعله مستقیم به کلاس غیراستاندارد است اضافه کرد: از مجموع ۸۵ هزار کلاس درس موجود که با سیستم گرمایشی غیرایمن کشور حدود ۲۵ هزار کلاس درس هنوز هم از بخاری نفتی استفاده می‌کنند و ۶۰ هزار کلاس درس هم بخاری گازی استاندارد دارند.

وی افزود: در مقطعی بخاری‌های گازی را جایگزین بخاری‌های نفتی می‌کردند و سامانه گرمایشی این ۶۰ هزار کلاس درس در آن مقطع به بخاری گازی استاندارد تبدیل شده است.

رخشانی‌مهر گفت: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی سامانه‌های گرمایشی استاندارد حرارت مرکزی در تمامی مدارسی که علمک گاز تا جلو درب مدرسه رفته باشد، فراهم شده و این موضوع در تمامی استان‌های کشور تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: امسال حذف سامانه‌های گرمایشی غیرایمن در کشور با جدیت بیشتری دنبال شده و برای این منظور در مجموع پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: استفاده از بخاری‌های نفتی خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده به زودی همه بخاری‌های نفتی از مدارس جمع‌آوری خواهد شد.

در سفر مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به مهاباد عملیات احداث ۲ واحد آموزشی ۱۲ و ۶ کلاسه در مهاباد و شهر گوک‌تپه این شهرستان آغاز شد.

در این مراسم نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی نیز حضور داشتند.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۴۳ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۲۴ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کلاس درس معاون وزیر آموزش و پرورش مهاباد گرمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، هادی حق‌پرست اظهار داشت: امیر صفاری از مازندران در مسابقات قهرمانی کلاس شش سیلندر توربو کشور و کلاس آزاد که در پیست بین‌المللی فرمول یک سرزمین ایرانیان در شهر پرند با حضور برترین‌های این دو رشته برگزار شد توانست دو رتبه کسب کند. وی افزود: صفاری در مسابقات کلاس شش سیلندر توربو قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد و توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. او همچنین در کلاس آزاد هم نایب‌قهرمان شد و بر سکوی دوم ایستاد. رئیس هیئت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران از کسب یک رتبه نایب‌قهرمانی در مسابقات «دِرَگ»(شتاب) کشوری توسط دیگر راننده مازندرانی هم خبر داد و گفت: بهزاد ضیغم نیز از مازندران در مسابقات درگ قهرمانی کشور در دو کلاس «بی‌پی» و «توربو دیفرانسیل جلو» حضور داشت که توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند. حق‌پرست با بیان این‌که مازندران استعدادهای زیادی برای پرورش رانندگان حرفه‌ای در تراز ملی و بین‌المللی دارد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت هیئت تلاش بر این است تا با شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران شاخص این رشته، جایگاه موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران را در ورزش کشور ارتقاء دهیم. 46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898202

دیگر خبرها

  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • بخاری جیبی زیپو، گرمای زمستانی در جیب شما – ایران لایتر
  • این بخاری ها چطور ناجی باغ پسته می شوند؟ | از بخاری های باغی چه می‌ دانید؟