Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،امیر سرتیپ ابراهیم گلفام عصر امروز در یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج شهید چمران که با حضور مهمانان کشوری و استانی در حسینیه گلزار شهدای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بنده ۵ سال در دوران دفاع مقدس در استان کردستان را داشته و شاهد خلق مجاهدت‌ها و حماسه‌های زیادی در منطقه بوده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب، افزود: استان کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش بوده و خدمت در این دیار از اجر و پاداش الهی زیادی برخوردار است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات نصر ۸ و عملیات نصر ۹ استان کردستان که امروز و فردا سالروز آن عملیات‌هاست، گفت: گرچه در دوران دفاع مقدس دشمنان از تجهیزات، امکانات و نیرو‌های آموزش‌دیده برخوردار بودند، اما مردم با رهنمود‌های حضرت امام راحل (ره) , قهرمانانه و بدون هیچ‌گونه تجهیزاتی در برابر آنان به پیروزی رسیدند.

او با اینکه دشمنان نظام در برابر مقاومت و ایستادگی ملت ایران سر خم کردند، گفت: جز تاریخ سیاه و بی‌آبرویی چیزی نصیب بیگانگان نشد.

امیر گلفام با یادآوری اینکه یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس تبدیل تهدید جنگ به فرصت و دانشگاه‌سازی بود، عنوان کرد: اگر مقاومت و ایستادگی رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود، قطعا تثبیت انقلاب اسلامی به این سادگی رقم نمی‌خورد، بنابراین موفقیت‌های بزرگ حوزه سیاسی، انسجام ملی در حوزه اجتماعی، پیروزی و خودکفایی در حوزه‌های زمینی، هوایی و دریایی امروزه را مدیون دفاع مقدس هستیم.

او اظهار کرد: سپاه پاسداران و بسیج یک نهاد انقلابی بسیار منسجم است که امروزه با درس گرفتن از دفاع مقدس، در حوزه‌های مختلف رشد و پیشرفت زیادی کرده و توانمندی نظامی نیرو‌های مسلح کشور دشمنان را مات و مبهوت کرده است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: آمریکایی‌ها توان برخورد نظامی با ایران را نداشته و با دسیسه و ترفند‌های مختلف همچون راه‌اندازی جنگ اقتصادی و تحریم‌ها به‌دنبال ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی و مردم هستند.

او ابراز داشت: امیدواریم با تکیه بر توان داخلی و توجه به توانمندی‌های جوانان مشکلات اقتصادی و فراز و نشیب‌ها را با اقتدار و افتخار سپری کرده و دشمنان همانند همیشه با شکست مواجه شوند.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح یادآور شد: اغتشاشات اخیر کشور با حمایت سران آمریکایی صورت گرفت و اشرار و عده‌ای بی‌دین و اراذل و اوباش آموزش‌دیده به‌دنبال موج‌سواری و به جان و مال مردم تعرض کردند.

امیر گلفام در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مهاجرت از بیجار گسترش یافته است، تاکید کرد: باید مسئولان با اقدامات جهادی و فراهم کردن زمینه‌ها و امکانات لازم زندگی، مهاجرت معکوس در شهرستان و استان را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/ز

عده‌ای به جان و مال مردم تعرض کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اغتشاشات بنزینی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان استاندار قم از زحمات آقای مقیمی معاون پیشین هماهنگی امور زائرین استانداری تقدیر و حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم را به عنوان معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم معرفی کرد.

ابوالقاسم مقیمی معاون سابق اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم مردمی بودن و به کارگیری ظرفیت‌های مردم در برنامه‌های مختلف مربوط به حوزه معاونت هماهنگی امور زائرین به ویژه در ایام نیمه شعبان و اربعین، و همچنین تقویت محل محوری و تجمیع فعالیت‌ها حول محور مساجد را از مهم‌ترین دستاورد‌ها و برنامه‌های در دوره بیش از دو سال و چهار ماه مدیریت خود دانست و افزود: با انجام اقدامات فرهنگی در این حوزه توانستیم زمینه کاهش تصادفات و همچنین کاهش آمار طلاق در استان دستاورد‌هایی داشته باشیم به این ترتیب که در زمینه کاهش تصادفات رتبه قم از پله نخست به رتبه چهارم کشوری کاهش یافت و در حوزه ثبت طلاق از رتبه نخست کشوری در سال ۹۹ به رتبه سیزدهم رسیدیم.

وی همچنین پیگیری برای تخصیص سهم اعتبارات از طریق درگاه ملی زیارت به استان قم را از دیگر دستاورد‌های دوران مدیریت خود دانست و گفت: تاکنون هیچ مبلغی به استان قم در این خصوص تعلق نمی‌گرفته که امسال مبلغ ۳هزار میلیارد ریال تخصیص داده شده که امیدواری مدیریت جدید بتواند مبالغ را بیشتری را در این خصوص پیگیری کند.

حجت الاسلام حسینی مقدم سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم نیز در این مراسم سه سرفصل زیارت، فرهنگ و اجتماع را ماموریت‌های اصلی خود در حوزه معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری دانست و از همه دستگاه‌های مرتبط خواست تا این مجموعه را در زمینه رسیدن به اهدافش همراهی کنند.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم پیش از این مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور بوده و سابقه یکدوره مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه قم را نیز دارد.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه خواهد داد