Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@22:11:04 GMT

میشل عون: اکنون زمان کار است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۷۰۴

میشل عون: اکنون زمان کار است

سخنرانی میشل عون رئیس جمهور به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد استقلال از لحظاتی پیش آغاز شد.

باید دولت تشکیل می‌شد و فعالیتش را بلافاصله آغاز می‌کرد، ولی تناقضات در سیاست لبنان سبب شد تا برای جلوگیری از اشتباهات و دستیابی به دولتی که خواسته‌های لبنانی‌ها را برآورده کند، با تأنی و آرامش عمل کنیم، دولتی که تاثیرگذارتر و تولیدگر و منظم‌تر باشد، زیرا چالش‌هایی که در انتظارش است، بسیار بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: میشل عون لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حسن بوذری سرپرست معاونت مهندسی و تعمیرات هواپیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته، پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود. با توجه به گستردگی این عملیات در سطح کشور، «هما» تمهیداتی برای انجام این عملیات پیش بینی و برنامه‌ریزی کرده است. یکی از این اقدامات آماده سازی ناوگان برای انجام پروازهای این عملیات است.

بوذری افزود: در حج تمتع ۱۴۰۳، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از ناوگان ایرباس خود بهره گیرد. لذا طبق برنامه‌ریزی، بازرسی‌های ناوگان ایرباس A۳۰۰-۶۰۰, A۳۱۰, A۳۰۰B۴ در این عملیات از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی به تعمیرات اساسی دو فروند هواپیمای A۳۰۰-۶۰۰ و A۳۱۰-۳۰۰ که در عملیات حج استفاده خواهند شد، اشاره کرد و گفت: هم اکنون هواپیمای A۳۰۰-۶۰۰ تحت تعمیرات سازه‌ای (S-CHECK) وایرباس A۳۱۰-۳۰۰ نیز تحت تعمیرات چک C قرار دارند که تمامی تعمیرات توسط متخصصان مهندسی و تعمیرات در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام‌می‌شود.

بوذری در مورد این نوع تعمیرات گفت: در این نوع تعمیرات تمامی قسمت‌های بال و بدنه، موتورها و سیستم‌های الکترونیک مطابق با آخرین استانداردها و بر اساس دستورالعمل کارخانه سازنده مورد بازرسی و چک‌های دقیق قرار می‌گیرند. بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته این هواپیماها در صورت تأمین قطعات مورد نیاز پیش از آغاز عملیات حج فعال خواهند شد.

کد خبر 6080160 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند
  • آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری فردا چهارشنبه آغاز می‌شود
  • زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • دو برابر شدن بدهی‌های اسرائیل از زمان آغاز جنگ غزه
  • جزئیات تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی