Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به تغییر زمان برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی پایه، معرفی کادرفنی آنها نیز به فروردین ماه موکول شد. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از حضور تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان، جوانان و امید کشورمان در مسابقات جهانی 2019، فعلاً این تیم‌ها تا مسابقات انتخابی و قهرمان کشوری‌شان برنامه‌ای نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مسابقه انتخابی و کشوری رده‌های نوجوانان و جوانان در زمستان برگزار می‌شد که اکنون هر دو رقابت به فروردین ماه موکول شده است. بنابراین با وجود گمانه‌زنی‌هایی که درباره تغییر و تحول در کادرفنی سه تیم نوجوانان، جوانان و امید فرنگی وجود داشت، معرفی مربیان این سه تیم به فروردین ماه موکول شد.

به گفته حسن رنگرز، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی، در حال حاضر تمرکز فدراسیون روی تیم‌های ملی بزرگسالان است که با توجه به محدودیت فضای فیزیکی به دلیل مرمت و بازسازی خانه کشتی شماره یک، دو تیم بزرگسالان بتوانند خود را برای شرکت در مسابقات گزینشی و سپس المپیک آماده کنند.

به گزارش تسنیم، فرشاد علیزاده در سال 2019 هدایت دو تیم نوجوانان و امید کشتی فرنگی کشورمان را در مسابقات جهانی برعهده داشت، حمید باوفا نیز سرمربی فرنگی‌کاران جوان کشورمان بود.

امیر توکلیان، محمد طلایی و تقی اکبرنژاد نیز به ترتیب در سه رده نوجوانان، جوانان و امید هدایت آزادکاران را برعهده داشتند.

رضایی: سازمان لیگ کشتی قبلا هم با تیم توس مماشات کرد/ در غیاب اترک فینال لیگ باید دوره‌ای برگزار شوداگر اترک نیاید؛ مرحله ضربدری لیگ برتر کشتی آزاد دوره‌ای می‌شود؟



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • نماهنگ | تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی