Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان از وجود ۱۶۱ کتابخانه در مساجد استان خبر داد و گفت: از این تعداد کتابخانه، ۵۹ باب آن کتابخانه باز و ۱۰۲ باب آن مخزن‌دار است و در مجموع ۲۵۴ هزار و ۷۱۶ جلد کتاب در این کتابخانه‌ها موجود است.

محمد ابدالی‌پور در جمع خبرنگاران، با گرامی‌داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، اظهار کرد: در مساجد لرستان تعداد ۱۰۲ کتابخانه مخزن‌دار و ۵۹ کتابخانه باز فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از مجموع این تعداد کتابخانه‌ مخزن‌دار مساجد لرستان تعداد ۵۸ کتابخانه شهری و ۴۳ کتابخانه روستایی است و تعداد ۱۳۶ کتابدار در ۱۰۱ کتابخانه مخزن‌دار مسجد استان مشغول فعالیت هستند.

ابدالی‌پور با بیان این‌که ۲۴۲ هزار و ۶۱۶ جلد کتاب در کتابخانه‌های مخزن‌دار لرستان موجود است، اضافه کرد: از مجموع کتابخانه‌های مخزن‌دار مساجد استان، تعداد سه کتابخانه درجه یک، ۲ کتابخانه درجه ۲، ۱۰ کتابخانه درجه سه و ۲۹ کتابخانه درجه چهار و ۵۷ کتابخانه درجه پنج هستند.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با بیان این‌که ۸۹۶۸ مترمربع مساحت در اختیار کتابخانه‌های مساجد استان است، افزود: بیش‌از ۱۵ هزار و ۲۱۱ عضو ثابت از خدمات کتابخانه‌های مساجد استان بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به فعالیت تعداد ۵۹ کتابخانه باز در مساجد لرستان، بیان کرد: از مجموع کتابخانه‌های باز استان تعداد ۳۲ کتابخانه روستایی و ۲۷ کتابخانه شهری هستند و بیش‌از ۱۲ هزار و ۱۰۰ جلد کتاب در کتابخانه‌های باز استان موجود است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کتاب کتابخانه مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پویش اهدای کتاب یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل بهار است.

وی افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.

بیشتر بخوانید

برپایی ۱۰ غرفه فرهنگی به همت کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال‌وبختیاری

فرهادی اضافه کرد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • ماجرای انتقال اشیا تاریخی بروجرد به مخزن نگهداری قلعه فلک‌افلاک چه بود؟
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه
  • تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت
  • ماجرای کتاب به امانت گرفته‌شده‌ای که بعد از یک قرن به کتابخانه بازگشت!
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان