Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی امید می‌گوید نقاط ضعف و قوت تیم خود را شناسایی کرده است!

طرفداری- حمید استیلى پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال امید کشورمان مقابل تیم المپیک قطر اظهار داشت:

ما سه مسابقه تدارکاتى بسیار مفید برگزار کردیم که از هر نظر به ما کمک کرد. در دقایق ابتدایى بازى غافلگیر شدیم و بچه‌ها با تمرکز کافى در جریان مسابقه قرار نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل با دو گل از حریف عقب افتادیم، اما در ادامه بازى خیلى زود یکى از گل‌های خورده را جبران کردیم و بارها صاحب موقعیت شدیم. ما تا دقایق پایانى نسبت به حریف برترى کامل داشتیم و بازى را در اختیار گرفتیم.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وی در ادامه تصریح کرد:

همان‌طور که سانچز سرمربى تیم قطر هم در مصاحبه بعد از بازى اعلام کرد، تیم ما سازماندهى مناسبى داشت. ما به خوبى توپ را از حریف مى‌گرفتیم و با دوندگى مناسب در زمین آنها مالکیت را در اختیار داشتیم. البته در صحنه دقایق پایانى، مهدی قائدى از دروازه‌بان قطر هم عبور کرد و مقابل دروازه خالى قرار داشت، اما داور با وجود اخراج سنگربان حریف معتقد به پنالتى نبود و خطا را بیرون از محوطه جریمه اعلام کرد. به طور کلى داور قطرى با تیم میزبان مهربان‌تر بود.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان خاطرنشان کرد:

با وجود اشتباهات چند دقیقه اول، از عملکرد بچه‌ها در دیدار برابر تیم قدرتمند قطر راضى‌ام. حریف ما تیم بسیار خوبى بود که حتماً یکى از قدرت‌هاى مسابقات انتخابى محسوب مى‌شود و چندین بازیکن خارجى در اختیار دارد که با ملیت قطرى بازى مى‌کنند و از این نظر یک تیم بین‌المللى است. به هر صورت بازى تدارکاتى فرصت مرور برنامه‌ها و آزمایش برنامه‌هاى تاکتیکى است. ما در سه بازى با سه آرایش و سیستم متفاوت بازى کردیم تا استراتژى درست و مناسب را انتخاب کنیم.

استیلى در پایان گفت:

ما در این اردو به خواسته‌هاى‌مان رسیدیم و نقاط ضعف و قوت خود را به خوبى شناسایى کردیم. ما بازیکنان را در پست‌هاى مختلف مورد آزمایش قرار دادیم. حتى امشب به دلیل غیبت و مصدومیت بعضى از نفرات، از امیر روستایى و حتى حسین‌زاده براى اولین بار در پست دفاع راست استفاده کردیم که عملکرد بسیار خوبى داشتند. مسئله بعدى براى ما بالا بردن توان جسمى بازیکنان است که باید در فرصت کوتاه باقیمانده روى این موضوع کار کنیم و با آمادگى کامل وارد مسابقات شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد

عبدالعلی چنگیز در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص عملکرد تیم ملی ایران برابر ترکمنستان گفت: ملی پوشان کشورمان توانستند ترکمنستان را در دو بازی رفت و برگشت شکست داده و با خیالی آسوده به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی فکر کنند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: در آن مرحله حریفان به مراتب قوی تر و سخت تر خواهند بود و تیم ملی باید بازی های این مرحله را فراموش کرده و تمام تمرکزش را بر روی مرحله بعد بگذارد.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران افزود: قلعه نویی می داند که در مرحله بعدی دیگر تیم هایی چون ترکمنستان و بازی های ساده وجود ندارد که بتواند با اختلاف چند گل حریفان را شکست دهد. بنابراین باید با یک برنامه ریزی دقیق و انجام چند بازی تدارکاتی خود را آماده کند تا بتواند از آن مرحله هم به سلامت عبور کرده و ملی پوشان کشورمان یک بار دیگر در جام جهانی حضور پیدا کنند.

کارشناس فوتبال در خصوص جوانگرایی در تیم ملی و حضور چند بازیکن جوان گفت: تیم ملی میانگین سنی بالایی داشت و باید آرام آرام جوانگرایی صورت می گرفت البته نمی توان به یک باره تیم را متحول کرد ولی چند بازیکن بودند که میانگین سنی بالایی داشتند و باید جای خود را به جوانترها می دادند ضمن اینکه تا شروع جام جهانی باز هم چند بازیکن دیگر به طور حتم از تیم ملی کنار خواهند رفت و باید بازیکنان جوان جای آنها را خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: جوانانی که به تیم ملی دعوت می شوند باید آرام آرام پخته و باتجربه شوند. در بازی های تدارکاتی از آنها استفاده شود تا تجربه بین المللی کسب کرده و استرس بازی برابر تیم های بزرگ را نداشته باشند. این جوانان آینده فوتبال ایران هستند و همه چشم به آنها دارند تا ببینند در جام جهانی چه خواهند کرد.

این پیشکسوت ادامه داد: البته تیم ملی به باتجربه ها هم نیاز دارد و ترکیبی از باتجربه ها و جوانان می تواند هم در مرحله بعد کمک حال تیم ملی باشد و هم این جوانان چون انگیزه بالایی دارند تلاش خواهند کرد تا در جام جهانی خوش درخشیده و نظرها را به خود جلب کنند. بنابراین باید به کادر فنی تیم ملی فرصت دهیم تا رفته رفته تغییرات را صورت دهد تا تیم ملی از تغییرات یک باره آسیب نبیند.

چنگیز در خصوص عملکرد استقلال در سال 1402 هم گفت: آبی ها در سال 1402 روزهای خوبی را از لحاظ مدیریتی، مشکلات مالی و اختلافات به وجود آمده بین مدیرعامل و سرمربی سپری نکردند، کمتر کسی فکر می کرد استقلال با تمامی این مشکلات بتواند در پایان سال و تا چند هفته مانده به پایان لیگ صدرنشین شود اما تجربه نکونام، حمایت هواداران و تعصب بازیکنان که با تمام توان برای استقلال بازی کردند باعث شد تا این تیم با کوهی از مشکلات ریز و درشت بتوانند سال را با صدرنشینی به پایان برسانند.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: هواداران استقلال می دانند چه کسی برای استقلال زحمت می کشد و چه کسی دنبال اهداف دیگری است. بارها در صحبت های کادر فنی و بازیکنان دیدیم هدف آنها رسیدن به قهرمانی در پایان فصل است و اعتقاد دارم اگر این هفته های پایانی را با آرامش و به دور از حاشیه ها سپری کنند مطمئنا قهرمان خواهند شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کار برای نکونام در هفته های پایانی سخت تر خواهد بود او باید از تجربیات سال ها حضورش در اسپانیا و تیم ملی استفاده کند تا بتواند تمرکز بازیکنانش را روی موفقیت نگه دارد و اجازه ندهد هیچ موضوعی آنها را از مسیر اصلی دور کند. ضمن اینکه هواداران هم باید شرایط را درک کرده و بدانند حساسیت در هفته های پایانی بسیار بالاست.

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد بازیکنان استقلال را چطور ارزیابی می کنید و نقاط قوت و ضعف آبی پوشان را چه دیده اید، گفت: به نظرم با توجه به داشته های استقلال، بازیکنانش با تمام توان بازی کردند. هیچ کدام کم کاری نکرده و تمام تلاش شان را به کار بستند تا استقلال بتواند در گرفتن نتیجه موفق باشد که اینگونه هم شده است.

چنگیز افزود: در خصوص نقاط قوت و ضعف هم باید بگویم استقلال در دروازه و خط دفاع فوق العاده عمل کرده مدافعان به انسجام تیمی دست یافته اند و حسینی هم این روزها بهترین و آماده ترین دروازه بان ایران است اما در خط هافبک و حمله نیاز به جذب بازیکن داریم. امیدواریم برای فصل آینده تعامل و همدلی در باشگاه استقلال به وجود بیاید تا مسوولان استقلال بتوانند نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کرده و شاهد یک تیم پرقدرت در فصل آینده باشیم.

کد خبر 6062866

دیگر خبرها

  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین تیم لیگ برتر