Web Analytics Made Easy - Statcounter

16 تیم همچنان از شانس حضور در مسابقات یورو 2020 برخودار هستند و در نهایت 4 تیم از بین آنها مجوز حضور در مسابقات را کسب خواهند کرد.

طرفداری- تاکنون حضور 20 تیم از 24 تیم یورو 2020 قطعی شده است. 4 تیم نهایی از طریق پلی آف به این رقابت ها صعود می کنند. این درحالی است که سیدبندی یورو 2020 مشخص شده و مراسم قرعه کشی این رقابت ها 30 نوامبر در بخارست رومانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی پلی آف یورو 2020 انجام شد و تیم ها حریف خود را شناختند. تا پیش از قرعه کشی، جدول قرارگیری تیم ها در گروه های پلی آف به شرح زیر بود:

16 تیم حاضر در مرحله پلی آف گروه A ایسلند مجارستان اسراییل بلغارستان گروه B بوسنی و هرزگویین اسلواکی جمهوری ایرلند ایرلندشمالی گروه C اسکاتلند نروژ صربستان رومانی گروه D گرجستان مقدونیه شمالی کوزوو بلاروس

بر این اساس برنامه مرحله پلی آف (نیمه نهایی) در هر گروه به شرح زیر مشخص شد:

گروه A
ایسلند - بلغارستان
مجارستان - اسراییل

 گروه B
بوسنی - ایرلند شمالی
اسلواکی - جمهوری ایرلند

 گروه C
اسکاتلند - رومانی
نروژ - صربستان

 گروه D
گرجستان - بلاروس
مقدونیه شمالی - کوزوو

دیدارهای نیمه نهایی به صورت تک بازی خواهد بود و نام تیم های میزبان ابتدا آمده است. دو تیم برنده بازی های نیمه نهایی در هر گروه، در فینال به مصاف هم خواهند رفت که میزبان فینال مذکور طبق قرعه کشی از قبل مشخص خواهد شد. در تاریخ 26 مارس 2020 مرحله نیمه نهایی و در تاریخ 31 مارس 2020 فینال هر گروه برگزار خواهد شد و تیم های قهرمان هر گروه مجوز حضور در مرحله نهایی یورو 2020 را به دست خواهند آورد. چهار تیم صعودکننده از پلی آف به یورو 2020، در سید چهارم مرحله گروهی این رقابت ها قرار می گیرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی مردان تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) با دو دیدار پیگیری شد.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) در این مرحله به مصاف تایلند یک میزبان این مسابقات رفت و دو بر یک به پیروزی رسید و به دیدار نهایی صعود کرد.   ملی پوشان کشورمان در ست نخست ۲۱ بر ۱۶ مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های بعدی ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند تا ششمین برد خود در این مسابقات را جشن بگیرند.   در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم استرالیا دو موفق به شکست نیوزیلند یک شد تا تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی و در دیدار نهایی به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) برود.   پورعسگری و آقاجانی که در گروه چهارم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها قرار داشتند در سه دیدار این مرحله موفق به شکست هند، مالدیو و قطر شدند تا با سه برد متوالی به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله حذفی شوند. ملی‌پوشان ساحلی در مراحل بعدی هم موفق به شکست ژاپن دو و اندونزی دو شدند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک ۱۰ روز پیش قهرمان تور آسیایی نووالی در فیلیپین شد و برای تکرار این مقام امروز به میدان می‌رود.   رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود