Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@16:40:33 GMT

ابتکار: آشوب‌گران از مردم نیستند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۹۵۸

ابتکار: آشوب‌گران از مردم نیستند

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در حساب توئیتری خود نوشت: آشوب گران و ویرانی طلبان از مردم نیستند.

به گزارش ایرنا معصومه ابتکار تصریح کرد: همه از مردم دم می زنند، این جمعیت در شیراز، اصفهان، قم، یاسوج و خیلی شهرهای دیگر که میلیونی می آیند، مردم ایران هستند.

معاون رئیس جمهوری در ادامه توئیت خود آورده است: بله معترضین و منتقدین هم مردم هستند، همدل و همدرد هر دو جماعت باشیم اما آشوب گران و ویرانی طلبان از مردم نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتکار تاکید کرد: سارقین امن و ایمان، از مردم نیستند.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان‌ماه به اجرا گذاشته شد، اعتراض‌ها و تجمع‌هایی در برخی شهرها صورت گرفت. برخی با سوءاستفاده از اعتراض‌های مردمی، با هدف اغراض سیاسی، اقدامات خشونت‌آمیز و غیرقانونی را با آسیب رساندن به جان و مال مردم عادی و نیروهای امنیتی و انتظامی مرتکب شدند و مطالبات به حق مردم را به بیراهه کشاندند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان

پلیس شهر میلان به یک دلیل خاص از بابت بروز آشوب و درگیری میان هواداران دو تیم این شهر نگرانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (دوشنبه) ممکن است سرنوشت قهرمان فصل جاری سری A مشخص شود. اینتر صدرنشین جدول رده‌بندی در صورت کسب پیروزی بیستمین قهرمانی‌اش را مسجل خواهد کرد اما برای این کار باید از سد رقیب دیرینه و همشهری، میلان بگذرد.

با توجه به میزبان بودن میلان و اختصاص اکثر بلیت‌های بازی به هواداران این تیم و محتمل بودن موفقیت اینتر برای کسب امتیاز، این سناریو که نراتزوری و هوادارانش پیش چشمان هواداران روسونری جشن قهرمانی بگیرند دور از تصور نیست. در شرایط عادی این یکی از ترسناک‌ترین شرایطی است که مقامات امنیتی یک بازی می‌توانند با آن روبه‌رو شوند اما به نظر می‌رسد که پلیس ایتالیا آنقدرها هم نگران نیست و آن هم یک دلیل خاص دارد.

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت پلیس بابت وجود یک پیمان صلح میان اولتراهای میلان و اینتر که سال 1981 بسته شد، از بابت عدم درگیری‌های خشونت‌آمیز میان آنها در حاشیه بازی امشب آسوده خاطر است.

پیمان مذکور در پی مرگ هوادار 21 ساله اینتر در نتیجه درگیری هواداران دو تیم در نزدیکی ورزشگاه سن‌سیرو رخ داد که باعث شده از آن روز به بعد دیگر هیچ درگیری خونین یا خشونت‌آمیزی رخ دهد. مارکو فردیکو، لیدر اولتراهای اینتر نیز در این باره به نشریه کوریره دلاسرا گفت: این ضمانت برای همه ضمانت اجرایی دارد. اگر این پیمان نبود، خیابان‌‌های میلان میدان جنگ می‌شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویرانی عجیب در خان یونس غزه + عکس ها
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • هماهنگی تعطیلات پایان هفته با دنیا، به افزایش صادرات منجر خواهد شد/خارجی‌ها در روز‌های تعطیل پاسخگو نیستند
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • مراسم ترحیم «پرویز داودی» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان (عکس)
  • ستاد سهام، ابتکار یزد برای تحقق شعار سال