Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حاج رسولی‌ها عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: از روز جمعه قبل پیش‌بینی بارندگی را به سازمان آب منطقه‌ای بوشهر دادیم و خوشبختانه در استان ستاد بحران تشکیل شد و بدون هیچ خسارتی بارندگی خوب را در استان شاهد بودیم.

وی میزان بارندگی در کشور را ۳۶ میلیمتر عنوان کرد و ادامه داد: بارندگی نسبت به متوسط درازمدت ۳۰ درصد در سطح کشور افزایش یافته است ولی نسبت به سال قبل شاهد کاهش ۳۰ درصدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب کشور با اشاره به اینکه بوشهر نسبت به کشور وضعیت خوبی دارد اضافه کرد: بوشهر رتبه سوم کشور در زمینه افزایش بارش را در سال زراعی جاری را دارد.

معاون وزیر نیرو با اشاره به ورودی مطلوب سد رئیسعلی دلواری استان بوشهر خاطرنشان کرد: پروژه‌های در دست احداث استان را امروز بازدید کردیم و سد خائیز و سد باهوش مورد بازدید قرار گرفت.

مهندسی رودخانه در استان بوشهر

وی مهندسی رودخانه در استان بوشهر را از مسائل بسیار مهم دانست و اضافه کرد: چالشی را در بهره‌برداران روخانه مند دشتی شاهد هستیم و موضوع به صورت میدان مورد بازدید قرار گرفت و تلاش شد تا تصمیم را در چارچوب قانون  برای رفع این مشکل داشته باشیم.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به انجام لایروبی رودخانه در پائین‌دست رودخانه مند بیان کرد:‌ لایروبی‌هایی که نیاز است بعد از سیلاب‌های اخیر انجام شود تلاش می‌شود که در سریع‌ترین زمان انجام شود.

وی از رفع ایرادهای مربوط به پوشش کانال‌های آب خبر داد و اضافه کرد: استان بوشهر در استفاده از آب دریا از استان‌های پیشگام است و در تامین آب شرب استان کارهای خوبی صورت گرفته است.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه طرح‌های استفاده از آب غیرمتعارف در استان بوشهر در دستور کار است، افزود: باید هماهنگی بیشتری بین آب منطقه ای و آب و فاضلاب وجود داشته باشد.

کد خبر 4777871

منبع: مهر

کلیدواژه: حاج رسولی ها بوشهر وزارت نیرو بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان قیمت بنزین بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی شیراز راهپیمایی هفته بسیج بیرجند زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خانه های گران قیمت دبی بعد از باران‌های سیل‌آسا + فیلم

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پروازهای دبی به شدت مختل شده و خودروها در جاده‌های سیل‌زده پس از بارندگی‌های بی‌سابقه که شهر را به حالت توقف درآورده‌ است، رها شده‌اند.

دفتر رسانه‌ای دبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات‌ متحده عربی شدیدترین بارندگی خود را از رکورد سال ۱۹۴۹ تجربه کرد.

این امر مشکلاتی برای ساکنان ایجاد کرد زیرا آب وارد خانه‌های گران‌قیمت شهر و پارکینگ‌های زیرزمینی شد، برق برخی از ساختمان‌ها را قطع کرد و منجر به جاری‌ شدن سیل گسترده شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، به نقل از بیانیه کمیته ملی مدیریت اضطراری این کشور، در روزهای اخیر در کشور همسایه عمان، دست کم ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند زیرا باران‌های شدید باعث جاری‌ شدن سیل شده است.

روز چهارشنبه (۱۷ آوریل) اعلام شد، فرودگاه دبی که یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه های جهان است، از اختلال قابل‌ توجهی رنج می‌برد.

باران‌های شدید در سراسر این کشور بیابانی پس از بارور شدن ابرها پدید آمد.

کد خبر 845507 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم باران حوادث جهان امارات

دیگر خبرها

  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • وضعیت خانه های گران قیمت دبی بعد از باران‌های سیل‌آسا + فیلم
  • رکورد ۷۵ ساله بارندگی در دبی شکست
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین فارس در سال آبی جاری
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین استان در سامانه بارشی اخیر در سال آبی جاری
  • آمادگی شهرستان‌های بافق و بهاباد برای مدیریت سیلاب
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است