Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@02:58:40 GMT

دفاتر پلیس +۱۰ روز جمعه فعال هستند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۶۰۴۴

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهندس مهدی سید هاشمی اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ جهت اعلام درخواست صدور و دریافت کارت سوخت (المثنی)، مقرر شد فردا (جمعه یکم آذر ماه ۹۸) همه این دفاتر در سراسر "فعال" و به مراجعه کنندگان خدمات ارائه کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در سراسر کشور افزود: مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته، کارکنان این دفاتر، با وجود تعطیلی فردا، طبق روال ساعت کاری روز‌های گذشته یعنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: البته این ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در شهر‌های بزرگ تا ساعت ۱۸ و حضور آخرین مراجعه کننده ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش سایت پلیس، مهندس هاشمی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای دریافت کارت سوخت می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ مراجعه کنند؟ گفت: اگر هر فردی به هر دلیلی کارت سوخت ندارد و یا کارتش "مفقود" شده است برای اعلام درخواست صدور کارت سوخت " المثنی " می‌تواند به همکارانم در این دفاتر مراجعه کند، از طرفی کسانی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به این مراکز و دریافت "کد رهگیری مرسوله پستی" در جریان فرآیند صدور و دریافت قرار بگیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین دفاتر خدمات الکترونیک پلیس پلیس ۱۰ کارت سوخت قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد