Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در برخورد دو فروند هواپیمای جنگنده آموزشی در آمریکا دو خلبان آن‌ها کشته شدند.

بر این اساس، این حادثه در منطقه انید (Enid) در شمال غرب ایالت اوکلاهما روی داد. این دو هواپیما از نوع تی-۳۸ بودند. حادثه در ساعت ۹ صبح به وقت محلی روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 کشته در پی فروریختن پل فرانسیس اسکات در آمریکا

مقامات آمریکایی در پی سقوط پل فرانسیس اسکات در شهر بالتیمور اعلام کردند که این حادثه ۶ کشته داشته است.   به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی، تلاش‌های امداد و نجات از روز چهارشنبه در محل فروریختن پل «فرانسیس اسکات کی » در بالتیمور از سر گرفته شد.   این درحالی است که مقامات اعلام کرده اند ۶ کارگری که هنگام این حادثه مشغول کار بودند، همچنان مفقود هستند و به احتمال زیاد جان خود را از دست داده اند.   مقامات آمریکایی اعلام کردند هشت کارگر در حال تعمیر چاله های روی پل بودند که کشتی باری دالی دچار نقص فنی شده و بامداد سه شنبه به وقت محلی با این پل برخورد کرد و باعث تخریب آن شد و فقط دو نفر نجات یافتند.   گارد ساحلی آمریکا سه‌شنبه شب به وقت محلی تلاش‌های جستجو و نجات برای شش مفقود شده را به حالت تعلیق درآورد و گفت که ماموریت در روز چهارشنبه از سر گرفته می شود.   « وس مور » فرماندار مریلند گفت که سقوط پل یک حادثه بوده است و اشاره کرد که "هیچ مدرک معتبری دال بر یک حمله تروریستی وجود ندارد.»   به گزارش ایرنا، حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد سه شنبه به وقت محلی، پل اصلی بالتیمور در مریلند آمریکا بر اثر تصادف یک کشتی عظیم باری با یکی از پایه‌هایش به کلی فروریخت.   آتش‌نشانی شهر بالتیمور اعلام کرد که دستکم ۷ نفر و چندین خودرو به آب افتاده‌اند که در حال تلاش برای نجات آنها هستند. اما شرکت سینرژی مارین که مالک این کشتی باری با پرچم سنگاپور می باشد، اعلام کرده است که هیچ‌ یک از کارکنان این کشتی آسیب ندیده‌اند.   فرماندار مریلند اعلام کرده بود که کارکنان کشتی پیش از تصادف با یکی از پایه‌های پل پیام هشدار ارسال کرده بودند که موجب شده بود مسئولان پل را ببندند و جلوی بروز فاجعه ‌ای با ابعاد بزرگتر گرفته شود.   به گفته او، با این حال چند خودرو بر روی پل گیر افتادند که تلاش برای پیدا کردن سرنشینان آنها ادامه دارد اما سرعت حرکت کشتی کانتینربر بیش از اندازه‌ای بود که بتواند جلوی برخورد را بگیرد.   جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی درباره این حادثه دلخراش در سخنانی در کاخ سفید گفت: هیچ نشانه ای وجود ندارد که فروریختن پل فرانسیس اسکات در بالتیمور نتیجه یک اقدام عمدی بوده باشد.   رئیس جمهور وعده پاسخ بزرگ از سوی دولت مرکزی را داد و گفت که با "وس مور" فرماندار مریلند و دو سناتور مریلند گفتگو کرده است.   رئیس جمهور آمریکا افزود: قصد من این است که دولت فدرال تمام هزینه بازسازی این پل را بپردازد. من انتظار دارم که کنگره از تلاش من حمایت کند.   پلیس اف ‌بی‌آی نیز اعلام کرد که ارتباط قابل استنادی نیافته است که این واقعه را «تروریستی» اعلام کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • سقوط پل در شهر بالتیمور ۶ کشته برجای گذاشت
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • 6 کشته در پی فروریختن پل فرانسیس اسکات در آمریکا
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • فروریختن پل در بالتیمور/ ۶ کارگر حین آسفالت جاده کشته شدند+ فیلم
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز