Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال‌هاست که ستاره‌های هالیوودی، زیر سوزن و چاقوی جراحی رفتن را تکذیب می‌کنند، اما زمانه عوض شده و مدتی است که چندین سلبریتی شجاع درباره عمل‌های زیبایی خود لب یه سخن گشوده و از تجربیاتشان گفته‌اند؛ چه تجربیات خوب و چه تجربیات بد. باهم در این مطلب، نام این سلبریتی‌ها را مرور می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیکول کیدمن

کیدمن در ژانویه سال ۲۰۱۳ در مصاحبه‌ای گفت: «متاسفانه من بوتاکس را امتحان کرده‌ام، اما اکنون از شر آن خلاص شده‌ام و بالاخره می‌توانم دوباره صورتم را تکان بدهم».


کورتنی کاکس

کورتنی بازیگر سریال «دوستان» (Friends) در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه‌ای با New Beauty گفت: «من تمامی فیلر‌های لبم را خارج کرده‌ام. اکنون در طبیعی‌ترین حالت ممکن هستم. من فکر می‌کنم که درحال حاضر، بیشتر از همیشه، شبیه آن کسی هستم که قبلا بودم. امیدوارم که همینطور باشد.
همه‌چیز تغییر می‌کند و کهنه می‌شود و من می‌خواستم جلوی این روند را بگیرم، اما این کار من باعث شد که مصنوعی به‌نظر برسم. خط‌های اطراف لب، چین‌وچروک نیستند، تنها خط خنده هستند. من یاد گرفتم که تغییراتم را بپذیرم و فهمیدم که فیلر‌ها دوست من نیستند».


لیزا کودرو

دیگر بازیگر سریال کمدی معروف «دوستان» (Friends) در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۳، عمل جراحی بینی‌اش در ۱۶ سالگی را «تغییر زندگی» نامید و گفت: «من از یک انسان زشت به یک شخص غیرزشت تبدیل شدم. من این جراحی را تابستان پیش از ورود به دبیرستان انجام دادم، بنابراین افراد زیادی بودند که نمی‌دانستند من قبلا چقدر زشت بودم. این واقعا یک تغییر بسیار بسیار بسیار خوب بود».


جیمی لی کورتیس

جیمی بازیگر در سال ۲۰۰۲ در مصاحبه‌ای با تلگراف عنوان کرد: «من همه‌کاری انجام داده‌ام. عمل جراحی پلاستیک کوچکی داشتم؛ کمی عمل جراحی لب داشتم و کمی هم بوتاکس تزریق کردم، اما می‌دانید چیست؟ هیچکدام فایده‌ای نداشت».


رابین رایت

رابین، بازیگر سریال جنجالی «خانه پوشالی» (House of Cards) عاشق بوتاکس است و از اعتراف به این موضوع ترسی ندارد. او در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه‌ای با تلگراف گفت: «همه، این کار را انجام می‌دهند. فکر کنم نمی‌توانم از کلمه «همه» استفاده کنم، چون مطمئن نیستم، اما منصف باشید.
تنها چند قطره بوتاکس، آن‌هم دو بار در سال. من فکر می‌کنم که اکثر زنان، ۱۰ واحد تزریق می‌کنند که این کار، صورت را خشک می‌کند و دیگر نمی‌توان آن را حرکت داد. درستش این است که تنها یک واحد تزریق کنی، آن‌هم به نقاط خاصی. شاید گفتن این حرف‌ها در مصاحبه با یک مجله عاقلانه نباشد، اما من چیزی را پنهان نمی‌کنم».


جین فوندا

ستاره افسانه‌ای هالیوود، در سال ۲۰۱۰ به‌طور داوطلبانه در بلاگش درباره جراحی پلاستیک خود مطلب نوشت و گفت: «باب ایوانز از مدل موی جدید و کوتاه من تعریف کرد و من گفتم: متشکرم، من به‌تازگی برروی چانه و گردنم، جراحی انجام دادم و سیاهی زیر چشمم را نیز برداشتم و بعد از آن با خودم فکر کردم که بهتر است مدل موهایم را هم تغییر بدهم، بنابراین مردم فکر کردند که تنها مدل موهایم عوض شده.
کار من به‌نظر او جالب آمد و حتی بخاطرش مرا تحسین کرد و گفت که تاکنون ندیده بود کسی، خودش اعتراف کند که عمل جراحی زیبایی انجام داده است. من تصمیم داشتم که درباره این موضوع در وبلاگم مطلب بنویسم، بنابراین خب که چی؟ اکنون بیشتر شبیه آن چیزی هستم که احساس می‌کنم باید باشم. خوشحالم که این کار را انجام دادم».


اشلی تیسدیل

ستاره فیلم سینمایی «دبیرستان موزیکال» (High School Musical) در سال ۲۰۰۷، بخاطر انحراف بینی، عمل جراحی انجام داد. او در اینباره به مجله پیپل گفت: «من این کار را به این خاطر که به عمل جراحی زیبایی اعتقاد دارم، انجام ندادم، بلکه برای حفظ سلامتی خودم این کار را کردم.
من تقریبا از سمت راست بینی‌ام نمی‌توانستم نفس بکشم. من می‌خواهم که طرفدارانم حقیقت را بدانند. من طوری رفتار نمی‌کنم که انگار هیچ عملی انجام نداده‌ام؛ فقط می‌خواهم صادق باشم، چونکه طرفدارانم همه چیز من هستند».

منبع: برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازیگران هالیوود عمل زیبایی جراحی زیبایی سینمای جهان سلبریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

جزییات حادثه تلخ سر صحنه سریال سلمان فارسی | ازدحام و سقوط از پل یک متری!

کد خبر 845093 منبع: ایسنا برچسب‌ها بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • ببینید/ زیبایی باران در جزیره هرمز