Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد که وزارت کشاورزی یکی از ارکان تنظیم بازار است، بنابراین استیضاح وزیر آن به مصلحت نیست.

«حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا، درباره «استیضاح وزیر جهاد کشاورزی» گفت: سوال، استیضاح، تحقیق و تفحص حق مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور هم بارها تاکید کرده حقوق قوای سه گانه، باید به رسمیت شناخته شود.

او در ادامه بیان کرد: در اینکه استیضاح حق نمایندگان است حرفی وجود ندارد اما اینکه این حق در چه زمانی و چگونه استفاده شود، مهم است. با شرایطی که در نبرد و جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و یکی از ارکان تنظیم بازار، وزارت جهاد کشاورزی است و تامین امنیت غذایی بر عهده این وزارتخانه است، استیضاح حجتی اقدام درستی نیست.

امیری اظهار کرد: حجتی از وزرای زحمت‌کش و بااخلاص دولت است و در شرایط فعلی، استیضاح وزیر کشاورزی به مصلحت نیست. هر ابهامی که برای نمایندگان وجود دارد، حجتی امادگی دارد درباره آن توضیح دهد.

او گفت: امیدوار هستیم استیضاح حجتی رفع و رجوع و قضیه حل شود.

بیشتر بخوانید: بعضی از صنوف اتحادیه مرغداران از اعتماد دولت سوءاستفاده کردند استیضاح وزیران مخالف منافع ملی کشور است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح تنظیم بازار جنگ دولت کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم کرایه حمل محصولات کشاورزی با اخذ بارنامه میسر می شود

محسن عامریون با اشاره به الزام اخذ بارنامه در حمل و نقل بهینه و مطمئن محصولات کشاورزی گفت: در حمل و نقل محصولات کشاورزی گرفتن بارنامه عامل مهمی است که از بسیاری از تخلفات و سوءاستفاده‌های احتمالی اعم از دزدی و سرقت محصولات و تخلف در کرایه جلوگیری می‌کند.

او عامل دیگر تنظیم کرایه حمل محصولات را، فعالیت شبانه روزی و مکانیزه مراکز تخلیه بیان کرد و افزود: مراکز تخلیه در صورتی که بتوانند روزانه تعداد قابل قبولی از ناوگان حامل محصولات را تخلیه کنند به نحوی که از ایجاد صف و خواب ناوگان جلوگیری شود، حمل و نقل را پویاتر کرده و دیگر کمبود کامیون نخواهیم داشت و کرایه‌ها نیز افزایش نمی‌یابد.

عامریون، افزایش حجم سطح زیر کشت سال جاری و همزمانی برداشت محصولاتی همچون کلزا، جو، سیب زمینی و باقلا را قابل توجه دانست و گفت:حمل و نقل بصرفه محصولات کشاورزی برای کامیونداران زمانی اتفاق می‌افتد که مراکز تحویل سریع تخلیه کرده و خواب کامیون‌ها در آنها زیاد نباشد.

امسال برای جابه‌جایی حدود ۲ میلیون تن محصول کشاورزی بهاره استان از ظرفیت حدود ۱۳ هزار کامیون بومی استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • تنظیم کرایه حمل محصولات کشاورزی با اخذ بارنامه میسر می شود
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • زلنسکی: وضعیت میدان نبرد اوکراین بدتر می‌شود
  • حمایت جدی وزارت فرهنگ از ترویج عفاف و حجاب
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • میز خدمت سفر رئیس جمهور به استان سمنان راه‌اندازی شد
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • فعال کارگری: اوضاع کارگران خوب نیست، وزیر کار استیضاح شود