Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@19:19:29 GMT

پس از واقعه به روایت عزت الله ضرغامی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۶۲۱۶

پس از واقعه!

۱. خسارات جانی، مالی، اجتماعی و بین المللی ناآرامی‌های پس از «بنزین»، بسیار تأسف‌بار است. این اغتشاشات نه برای اولین بار است  و نه برای آخرین بار، آنچه که مهم است، جمع بندی و تحلیل دقیق حوادث، روشن شدن بی‌تدبیری‌ها و کسب تجربه جدید برای آینده است.

۲. رهبر معظم انقلاب با فداکاری از مصوبات رؤسای ۳ قوه حمایت کردند، در حالی که مسئولیت کارشناسی این تصمیم بر عهده خود آنان است و رهبری بر عدم سر رشته داشتن از این موضوع تأکید چندباره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رؤسای قوه باید قدر این حمایت تاریخی را بدانند و از این پس، با درک صحیح از مشکلات عمیق معیشتی مردم و اطلاع از وضعیت روحی آنان، پروژه‌های خود را جلو ببرند.

۳. تجربه دوره های قبل نشان داده بود که اگر رئیس دولت، با مردم سخن گفته بود و یارانه مردم نیز از قبل به حساب آنان واریز شده بود، پذیرش تعدیل قیمت برای آحاد جامعه آسان‌تر صورت می‌گرفت. سخنرانی‌های یزد و کرمان، کاملاً مغایر با سیاست‌های نظام برای انجام یک چنین پروژه مهمی بود.

۴. مراجع بزرگوار تقلید و نمایندگان ملت، از هر دو جناح، که با احساس تکلیف نسبت به مشکلات مردم و پس از اعتراضات آنان، موضع گیری دلسوزانه کردند، با رهنمودهای تاریخی رهبر معظم، همراهی کرده و عملاً بر جایگاه رفیع «ولی فقیه» صحه گذاشته‌اند. باید از همه آنان سپاسگزار بود.

۵. ضمن تکریم و بزرگداشت شهدای والامقام این حوادث که حق بزرگی بر گردن ملت دارند، باید به سرعت به وضعیت جان باختگان رسیدگی شده و خانواده های برخی از آنان که در این درگیری‌ها بی‌تقصیر بودند، مشمول کمک‌های مالی و انسانی دولت شوند.

۶. ارتباطات عمومی مردم و کسب و کار آنان به دلیل ناتوانی دولت در برقراری سرویس‌های پرسرعت مستقل داخلی، به شدت دچار چالش و موجب نارضایتی فراوان شده است. اگر ادعای مسئولین، در  مورد برطرف شدن مشکلات امنیتی، صحیح باشد، باید اینترنت کشود مجدداً و بافوریت برقرار شود.

۷. تکلیف لیدرها و سرشاخه‌های جنایات این چند روز، باید به سرعت روشن شده و در همین یکی دو روز مردم شاهد مجازات سنگین آنان باشند. ارعاب، کشتار و غارت مردم جرم کمی نیست که با آن مسامحه شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ضرغامی اعتراضات بنزینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری درباره شروع مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده گفت: در زمان ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم هر سه جام را می‌توانستیم بگیریم، مشکلات زیادی داشتیم و چندین ماه بود که بازیکنان پول نگرفته بودند، مدام مدیرعامل عوض می‌کردیم و مدیرعامل ها با ساپینتو مشکل داشتند، زمانی که فتح‌الله‌زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد همان‌جا با هم به مشکل خوردند. از همان روز اول، یک سری چیزها به ساپینتو گفته بودند و یک‌سری چیزها هم فتح‌الله‌زاده می‌دانست و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که بازی با نساجی بازی داشتیم، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که اجازه نمی‌دهم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بشین که به او گفتم حاج آقا عجله نکن! دنبال این بودم تا آنها با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند و در نهایت هم رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح‌الله‌زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

ویدئو: 330812

حیدری درباره مشکلاتی که بابت دفتر کمپ ناصر حجازی اتفاق افتاد گفت: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بزرگتر می‌شد، آقای ساپینتو دفتر حاضر در کمپ را می‌خواست که در اختیار او باشد و بازیکنان را برای تماشای فیلم بازی‌ها به آنجا ببرد چون جایی نداشتیم و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گفتند این دفتر من است و به او نمی‌دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می‌خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم، ما بازی‌ای که هفت گل به تراکتور زدیم هواداران توقع داشتند که تمدید شود اما در باشگاه همه دوست داشتند که او برود و دنبال بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس اتفاق افتاد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که 4 ماه محروم شده و باشگاه اعتراضی نکرد و همانجا فهمیدم که می‌خواهند او را کنار بگذارند.

حیدری درباره اخلاقیات ساپینتو گفت: او مربی فنی و خیلی خوبی بود ولی از لحاظ اخلاقی مشکلش این بود که خیلی زود عصبی می‌شد.

دیگر خبرها

  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • فیلم/ ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی به روایت حزب‌الله
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر