Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@19:12:45 GMT

سقوط ۲ فروند جنگنده آمریکایی ۲ کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۶۴۲۷

آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر گزارش داد: جنگنده های آموزشی از نوع "تی-۳۸ تالون" (T-۳۸ Talon) بوده که در نزدیکی پایگاه نیروی هوایی "ونس" (Vance) واقع در ایالت اوکلاهما سقوط کردند.

پایگاه هوایی ونس واقع در ایالت اوکلاهما نیز بیشتر به منظور آموزش خلبان نظامی مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه ای که از سوی نیروی هوایی آمریکا در این باره صادر شد، آمده است: این دو فروند جنگنده آموزشی که در یک برنامه معمول در حال پرواز بودند صبح روز پنجشنبه (روز گذشته) در نزدیکی پایگاه ونس سقوط کردند.

این بیانیه در ادامه افزود: دو خلبان نظامی در پی این حادثه کشته شدند.

سی ان ان در ادامه گزارش داد: این درحالی است که در زمان حادثه چهار خلبان نظامی در این دو فروند هواپیما آموزشی سوار بوده اما وضعیت دو خلبان دیگر هنوز مشخص و اعلام نشده است.

این شبکه خبری اشاره ای به جزئیات و علت این سانحه هوایی نکرد.

نورثروپ تی-۳۸ تالون یک جنگنده آموزشی است که از سال ۱۹۶۱ میلادی در نیروی هوایی آمریکا به خدمت گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا جنگنده آمریکایی سقوط جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته در حمله به یک پایگاه نیروی دریایی پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سخنگوی نیروی دریایی پاکستان امروز سه شنبه اعلام کرد که افراد مسلح به یک پایگاه نیروی دریایی پاکستان حمله کردند و حداقل یک سرباز را کشتند و نیروهای امنیتی هر پنج فرد مهاجم را از پا درآوردند.

در بیانیه ای که دفتر «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان منتشر کرد، آمده است که این حمله تلفات و خسارت زیادی نداشت.

بر اساس این گزارش، حمله ای که دیروز دوشنبه به پایگاه «تربت» در جنوب غربی پاکستان انجام شد، دومین حمله ای است که در هفته گذشته توسط افراد مسلح به یک مرکز نظامی انجام شد.

گروره تروریستی موسوم به «ارتش آزادیبخش بلوچستان» به عنوان برجسته ترین گروه تجزیه‌طلب در منطقه بلوچستان، در بیانیه ای مسؤولیت این حمله را بر عهده گرفت. این گروه پیش از این در حملاتی که منافع پاکستان و چین در منطقه و جاهای دیگر را هدف قرار می‌داد، شرکت کرده بود.

منطقه بلوچستان پاکستان از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا چین سرمایه گذاری زیادی در این منطقه که سرشار از معادن است و در مرز افغانستان و ایران قرار دارد، انجام داده و با وجود حملات و مخالفت‌های گروه‌های تجزیه‌طلب، بندر گوادر را با هدف افزایش سرمایه‌گذاری‌ها توسعه داده است.

کد خبر 6062735

دیگر خبرها

  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم)
  • رمانی درباره شهید خلبان عزیزاله جعفری
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • ۶ کشته در حمله به یک پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه