Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما در واکنش به اخلال گران چند روز اخیر افزود: خیال کردند عملیات فروغ جاودان ۲ را کلید زده‌اند ولی حالا به خوبی فهمیدند که در واقع عملیات مرصاد ۲ کلید خورده‌ است.

وی همچنین در یکی از شبکه‌های اجتماعی، نوشت: به کیفیت تصمیم، کیفیت و زمان‌بندی اجرا و شیوه بازتوزیع یارانه‌ها می‌توان نقد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حق اعتراض مسالمت‌آمیز، آزادی اطلاعات و کرامت شهروندان می‌توان و باید دفاع‌کرد. ‏اما برابر غارت‌گری، آدم‌کشی، کشته‌سازی، خراب‌کاری در زیرساخت‌ها و تیربار در جاده‌ها باید ایستاد.

به گزارش ایرنا، اجرای تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن برگزاری تجمعات اعتراضی مردمی را در برخی شهرهای کشور در پی داشت، این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد که متعاقبا اقشار مختلف مردم ولایت مدار در محکومیت این اغتشاشات و تخریب ها راه پیمایی کردند.  

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: رزمندگان اسلام افتخار بزرگی آفریدند. انتقام سخت از آستین فرزندان امام و رهبری بیرون آمد و هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت. این اقدام مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد و شکوه و عظمت فرزندان انقلاب را نشان داد.

اسماعیلی با اشاره به اقدام جدید شورای فرهنگ عمومی، اذعان کرد: برای پیشرفت حوزه اقتصاد این حوزه را در شورای فرهنگ عمومی با یک پیوست فرهنگی توأم کردیم. این پیوست با هدف لحاظ شدن همه الزامات فرهنگی در پیشرفت‌های اقتصادی تهیه شد که به زودی به صورت عمومی منتشر می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جلسه شورای انقلاب فرهنگی، بیان کرد: تصویب اولیه سند ملی ثبت پوشش ایرانی- اسلامی را داشتیم. این سند از زمان ابلاغ اجرایی می‌شود نتایجش در جامعه قابل مشاهده است.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب، اذعان کرد: امروز در جلسه دولت با هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب در سال جاری، با ابعاد گسترده‌تر نسبت به سال‌های گذشته انجام شود. همه ساله به دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه یارانه تخصیص می‌دادیم و از امسال با برنامه‌ای که داریم یارانه فرهنگی به سایر اقشار هم توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت
  • دستگیری ادمین کانال «گارد جاویدان»
  • عضو اصلی گارد جاویدان دستگیر شد + اعترافات تکان دهنده «دکتر»
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • اسماعیل کوثری: خیال کردند بلوف می‌زنیم و جواب اسرائیل را نمی‌دهیم
  • توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ 
  • چاپخانه چاپ افست در تهران با قیمت فوق العاده
  • ببینید | آیت‌الله جاویدان: عذاب خدا به دست ایرانیان بر سر اسرائیل نازل شده است
  • با پیاده نظام سایبری صهیونیست‌ها آشنا شوید +عکس
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست